Silverbyte Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 Daarrrrr ben ik weer, met een kleine selectie tekeningen. Het zijn er iets minder dan jullie van me gewend zijn, maar ik heb het een beetje druk. Ik zal binnenkort eens aan de slag gaan met een verzameltopic voor mijn tekeningen. Reacties zijn natuurlijk weer welkom! Reageren
Twedeldie Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 Heel mooi alweer, Silverbyte! KUTGW! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 De detail blijft me verbazen! Heel mooi gedaan weer Reageren
Silverbyte Geplaatst: 22 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2014 Ik verwerk inderdaad een heleboel kleine, geinige details in mijn tekeningen. Vaak zijn dat dingen die steeds weer terugkeren in mijn werk. Aan jullie om te ontdekken welke objecten/figuren/dingen regelmatig een rentree maken. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 22 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2014 Het keyboard is inderdaad wel een persoonlijke favoriet. Leuk om te tekenen, al probeer ik 'm wel elke keer anders te maken, zoals The Mighty Pork Transistor van een paar topics terug. Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 juli 2014 Rapport Geplaatst: 22 juli 2014 Hm, ik zie veel illuminati-tekens in je tekeningen. Bewust of onbewust gedaan? Overigens zijn het mooie tekeningen! Je hebt echt een leuke stijl. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 22 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2014 Niet per se een Illuminati-invloed. De piramides komen voort uit mijn interesse voor geschiedenis en de ogen heb ik eigenlijk altijd al op die manier getekend. Wel grappig dat je die link legt, had het zelf nooit zo bekeken. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 22 juli 2014 Rapport Geplaatst: 22 juli 2014 Heb je ook een Deviantart account voor al je afbeeldingen? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 22 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2014 Nope, maar ik ben wel bezig met een kleine portfolio-website waarop ik (bijna) alles hoop te kunnen plaatsen. Will let you know als het zover is! Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 22 juli 2014 Rapport Geplaatst: 22 juli 2014 Er vallen hier en daar wel wat terugkomende elementen te ontdekken, ja, als je er eenmaal op gaat letten. Botten, piramides, kruisen, sterren, wolken, bomen (op eilandjes)... Echt gaaf, ik blijf kijken. Reageren
Dexist Geplaatst: 23 juli 2014 Rapport Geplaatst: 23 juli 2014 Heb je ook altijd al van te voren een ontwerp in gedachte? In de zin van: Dit vormpje gaat daar rechts samen met die, dat vormpje komt linksonder etc etc etc. Of begin je gewoon aan een tekening en je ziet wel hoe het eindigt? (met hier en daar terugkomende vormen) Reageren
Silverbyte Geplaatst: 23 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2014 Ik heb meestal wel een vaag idee in mijn hoofd van wat voor sfeer en thema ik wil neerzetten, maar de invulling ontstaat pas gaandeweg. Ik denk wel na bij het tekenen, maar vooral niet te veel. Reageren
RUBENN Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 (bewerkt) Mooi werk, goed bezig! En inderdaad, je blijft nieuwe dingen zien, leuk Ik ben zelden tekeningen tegen gekomen die er zo origineel uit zien, verrassend om zoiets te zien. Ik zie graag meer ^^ Bewerkt: 28 juli 2014 door im_ruben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.