Sir_Ballas Geplaatst: 23 juli 2014 Rapport Geplaatst: 23 juli 2014 Ik heb een probleempje. als ik in de store een extentie probeer toe te voegen, krijg ik de volgende melding: net::ERR_TUNNEL_CONNECTION_FAILED Is hier een oplossing voor? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 23 juli 2014 Rapport Geplaatst: 23 juli 2014 Dat zou (onder andere) aan proxy of aan adblock kunnen liggen. Proxy disabelen (als je er een hebt, natuurlijk) moet via settings->change proxy settings en adblock disabelen weet ik niet precies. Er kunnen veel meer oorzaken zijn, overigens. Maar dit zijn de twee bekendste. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 23 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2014 (bewerkt) Dat heeft helaas niet geholpen. EDIT: ik heb zojuist gekeken of het mogelijk is om via een omweg extenties te installeren, via bestandslocatie openen en dergelijke, dit heb ik gedaan, en er staan 2 mapjes in, met dezelfde inhoud. hoort dit? Bewerkt: 23 juli 2014 door Sir_Ballas Reageren
mekane Geplaatst: 23 juli 2014 Rapport Geplaatst: 23 juli 2014 probeer GoogleChrome opnieuw teinstaleren misschien helpt dat. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 24 juli 2014 Rapport Geplaatst: 24 juli 2014 probeer GoogleChrome opnieuw teinstaleren misschien helpt dat. Wow goede oplossing man >>> Door Big Boss: www.youtube.com/watch?v=tpKP5JwbETI<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.