KoningJesper Geplaatst: 26 juli 2014 Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik ben deze vakantie echt fanatiek bezig met blender en ik word er steeds beter in. Ik zal hier regelmatig modellen plaatsen. Hier alvast eentje, niet heel speciaal maar best grappig: Boeing 777 Ajax Amsterdam Decal by JumpingMammoth, on Flickr Bewerkt: 30 juli 2014 door SheldonCooper Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 juli 2014 Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 Ziet er goed uit! Maar geloof het of niet; dit is een vorm van modding. Althans, wij scharen het hieronder. http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=21598 http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=9798 Dus verplaatst naar modding showroom. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 26 juli 2014 Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 Leuk maar niet mijn club doe PSV of Suarez Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 26 juli 2014 Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 Erg netjes, ik ben ook sinds kort begonnen met Blender 3D en 3DS Max Valt genoeg te leren en mee te maken Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 juli 2014 Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 (bewerkt) Ziet er goed uit! Maar geloof het of niet; dit is een vorm van modding. Althans, wij scharen het hieronder. Blender behoort eigenlijk tot Game/animatie design, aangezien er verschillende games en animatie films in zijn gemaakt Het vliegtuig ziet er leuk uit! Ga eens iets van characters proberen! Bewerkt: 26 juli 2014 door Ezra24rct3 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 26 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 Ja dat wil ik graag proberen, maar ben nog bezig een goede tutorial te zoeken voor een echt realistisch personage, als GTA (wel wat minder natuurlijk) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 juli 2014 Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 Ziet er goed uit! Maar geloof het of niet; dit is een vorm van modding. Althans, wij scharen het hieronder. Blender behoort eigenlijk tot Game/animatie design, aangezien er verschillende games en animatie films in zijn gemaakt Uiteraard begrijp ik dit, Ezra. Maar dat zijn 3ds max, zmodeler en sketchup ook, en wij zien dat soort programma's als modding-programma's, ook al kunnen ze ook een ander doel dienen. @SheldonCooper: wellicht heb je wat aan deze tutorial: http://gtaforums.com/topic/138106-player-model-editing/ Reageren
KoningJesper Geplaatst: 28 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 (bewerkt) Een "Amsterdammertje" Amsterdammertje Model by JumpingMammoth, on Flickr Kan alleen nog geen texture vinden/maken, als iemand iets weet zeg het! Bewerkt: 28 juli 2014 door SheldonCooper Reageren
.Nicole. Geplaatst: 30 juli 2014 Rapport Geplaatst: 30 juli 2014 Goed resultaat, van de tutorial van Andrew Price Reageren
KoningJesper Geplaatst: 2 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2014 Klopt! Hier een low-poly landscape: Reageren
3L1077 Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2014 Wauw, ziet er al heel tof uit! Ik vind zo'n low-poly dingen altijd wel erg tof, dus dat zit goed! Het enige dat ik kan opmerken, is dat ik het kleurenpalet niet zo zuiver vind... Reageren
KoningJesper Geplaatst: 3 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2014 Thx! Wat bedoel je met de kleuren? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.