Ezra24rct3 Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2014 Maak de eerste high-poly en gebruik die als begin van je eerste game! Reageren
3L1077 Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2014 Thx! Wat bedoel je met de kleuren? Bijvoorbeeld bij de tweede, vind ik het blauw en geel slecht samenpassen. Hoe kies je die kleuren, met HEX-codes? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 3 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2014 Thx! Wat bedoel je met de kleuren? Bijvoorbeeld bij de tweede, vind ik het blauw en geel slecht samenpassen. Hoe kies je die kleuren, met HEX-codes? Nee gewoon zo een rondje Ben er niet echt goed in @Ezra Nee low-poly komt ie in mijn game. Heb toch afgezien van GTA (heel logisch eigenlijk) en ben bezig met iets anders. Was daar al langer mee bezig, alleen werkt Unity/MonoDevelop niet mee.. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2014 puff wat lelijk dat het amsterdam is en die vliegtuig ajax nah (Rotterdam Feyenoord FTW) veder wel knap hoe je mod ik doe je het niet na Reageren
KoningJesper Geplaatst: 4 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 Ik presenteer jullie de Amazone! Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Misschien is dit nog een leuk filmpje voor mensen die niet goed snappen wat je allemaal met Blender 3D kan Valt nog genoeg te doen en te leren dus Reageren
KoningJesper Geplaatst: 1 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2014 Misschien lijkt het alsof ik stil heb gezeten maar heb heel hard aan blender gewerkt, nog een stuk beter geworden en rond deze week komt een trailer van mijn eerste game uit! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Voor een wedstrijd met het thema "Force of nature" heb ik dit in gezonden: Flooded by JumpingMammoth, on Flickr Reageren
3L1077 Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Wauw, dat is echt al een enorme verbetering! Cool om te zien. Ga zo verder, ben benieuwd! Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Ziet er goed uit! Keep up the good work Reageren
KoningJesper Geplaatst: 9 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2014 Thanks, thanks, thanks beide!! Hier ben ik heel blij mee! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2014 Cannon by JumpingMammoth, on Flickr Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 Wauw dit is echt mooi gemaakt, je bent echt beter geworden, keep it up Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Een model voor een simpel gamepje voor Android: SpaceShip by JumpingMammoth, on Flickr Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.