Jump to content

Rare job requests in Online


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Ik zie af en toe wel eens dat er van die rare job requests komen in online.

Vaak heten ze dan ongeveer $$$$$BANK HEIST$$$$$$ of dat je veel geld

kan krijgen.

Nou ging ik er eentje binnen, maar de host die ging gelijk eruit alsof hij me erin lokte.

Gaat er nou iets gebeuren of zo? Was het een hacker of zoiets?

Want volgens mij de job die ik opende was een heist die nog niet beschikbaar is.

Als Rockstargames ziet dat ik zoiets binnen ben gegaan gebeurd er iets dan of zo?

Bannen of zo of reset?

Ik ben wel meteen die job uit gegaan.

Gr GTAKevin023.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ik denk niet dat je je druk hoeft te maken hoor. Ik geloof het niet zo met die jobs, ik denk dat ze zo gewoon mensen willen 'lokken' om hun job zeg maar te spelen. En dan nog, je ging die job sowieso uit, je hebt 'm niet gespeeld of iets dergelijks dus dan kan er toch ook niets aan de hand zijn of dat er iets gebeurt o.i.d. ? :) Dus zoals ik al zei hoef je je denk ik niet druk te maken daarover.

Link to comment
Delen op andere websites

toevallig een paar keer geprobeerd, iedere keer geen miljoenen, maar gewoon de standaard bedragen,

gewoon lokkertjes,

soms zitten er zelfs best goede races of DM in. jammer van de titel dan.

ik geloof er niet in dat zulke servers nog bestaan, eerst zien dan geloven...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef eerlijk toe: ikzelf heb ook mijn eigen aangemaakte capture opdracht aangepast van naam (wargames 999.999$$$)

Natuurlijk krijg je zoveel geld niet, maar indien je wint heb je wel namelijk 11.700dollar denk ik.

De opdracht is best wel leuk, zeker met meerdere spelers, en de meeste spelers willen op het einde wel een replay spelen.

Dus ik gebruik het ook om te lokken...

Voor de mensen die het eens willen spelen:

http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/jobs/job/qd5LtDe60kyrm4uam7DUKg?platformId=2

ps: u krijgt echt geen 999.999 dollar

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

is letterlijk een death trap, host lokt zoveel mogelijk mensen binnen en forced weapon=unarmed.

iedereen begint te vechten en de host verdwijnt om het hoekje en uit zicht klimt hij ergens overheen en dan staat er een jet of liggen er een paar miniguns achter een schuting.

hij doet een elastiekje om R2 en legt z'n controller weg, iedereen die word neer geschoten spawned terug op zelfde plek en gaat weer meteen dood.

hij krijgt echt behoorlijk veel rp +rp bonussen want niemand kan weg,je hebt niet genoeg tijd tussen je respawn totdat je gedood word om uit online te gaan.

uiteraard gewoon je verbinding verbreken of console uitzetten anders zit je daar vast totdat tijd om is, elke keer als ik of een van me vrienden daarvoor word uitgenodigd joinen wij en volgen we hem en schakelen hem uit voordat ie bij de wapens is.

zo grappig, tegenwoordig gaan ze al weg als ie merkt dat ie gevlgd word

krijg al veel minder van die invits nu en raad jullie aan zelfde te doen :sigaar:

edit: zat nie op te letten, ik bedoel deadmatches. jullie hebben het over capture :zz:

Bewerkt: door nolms
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...