Twedeldie Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2014 Mijn resultaat: Een goede tutorial, makkelijk te volgen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 5 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2014 (bewerkt) Netjes alleen zou ik de render wat omlaag doen aangezien je de hoofden niet zichtbaar hebt gemaakt Bedankt voor je compliment :$ Bewerkt: 5 augustus 2014 door ERRWINS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2014 Er valt me eigenlijk nu pas iets op. Jou signature staat in hoofdletters, maar als ik hoofdletters probeer lukt het niet en blijven het gewoon kleine letters. Hoe heb je dat gedaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 7 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2014 Pricedown gaat automatisch in hoofdletters Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2014 (bewerkt) Hmm, bij mij gaat ie niet automatisch in hoofdletters. Edit: En nu plots wel. Bedankt voor je hulp! Ik zal volgens mij het verkeerde font geïnstalleerd hebben. Bewerkt: 7 augustus 2014 door Twedeldie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 7 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2014 Geen probleem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.