Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen!

Iedereen van Sans Scrupules weet ondertussen wel dat ik in een band speel, genaamd Nightmare. Onze band speelt hardrock muziek met vele invloeden uit de jaren '80 rock n' roll scene.

We hebben onlangs in Brussel opgetreden en daar zijn toen beelden van gemaakt. In lage kwaliteit weliswaar, maar toch wou ik graag hiervan iets delen met het forum. Ik zou het zeer op prijs stellen moesten jullie hier je mening over geven, opmerkingen maken, tips geven, of wat je dan ook wil doen. Alle op- of aanmerkingen zijn van harte welkom! Hier komt ie:

Nigtmare - Come and Get Me

https://www.youtube.com/watch?v=E6yplvn0gio&list=UUKzyoV80bpFMaBv2z1xHQlQ

Geplaatst:

+1 +2 +3 +4 +5

Zeer vet. Lichtshow kan iets beter (als je dan toch een kritiekpuntje wil :puh:), maar verder niets op aan te merken. KUTGW! :tu:

Geplaatst:

Echt vet! De muziek en de zang passen goed bij elkaar. Het is ook zo dat ik een zwak heb voor 80s rock 'n roll, dus dit is echt te gek. Ga zo door met je band! :tu:

Geplaatst:

Echt een goed lied, spijtig van de mindere kwaliteit. Ik ben echt benieuwd naar hoe alles klinkt op een album en welke muziek jullie nog allemaal kunnen maken.

Geplaatst:

Bedankt allemaal voor de leuke commentaren en werkpunten! En ik zal zeker en vast nog wel eens wat laten horen wanneer onze studioplaat af is, Len. :)

Geplaatst:

Het klinkt erg goed en doet me een beetje denken aan Black Sabbath.

Ik mis wel de gitaar in de coupletten maar voor de rest is het heel netjes! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...