tjarda1999 Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 ik ben kort geleden overgegaan van windows 7 naar windows 8.1 en sinds doen knalt me wifi er telkens uit tussen chatten op facebook ect Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 (bewerkt) Een beetje meer informatie mag ook wel; heb je dit probleem al lang, zoniet dan ligt het waarschijnlijk aan je wifi, is dit alleen bij facebook indien ja probeer een andere browser. Verder zou je je drivers handmatig kunnen updaten omdat je net bent overgestapt naar Windows 8.1 Bewerkt: 28 juli 2014 door JustDoIt. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 28 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Een beetje meer informatie mag ook wel; heb je dit probleem al lang, zoniet dan ligt het waarschijnlijk aan je wifi, is dit alleen bij facebook indien ja probeer een andere browser. Verder zou je je drivers handmatig kunnen updaten omdat je net bent overgestapt naar Windows 8.1 hoe moet ik me drivers update ?bij windows 7 had ik dit niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.