.Nicole. Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 (bewerkt) Hoi! Ik heb sinds eergisteren een Dr Dre wireless koptelefoon (met mic). (http://www.beatsbydr...s-wireless.html) Hij werkt prima op mijn tablet (acer iconia a1 810) maar als ik hem op me pc gebruik krijg ik na een tijdje een BSOD (Blue Screen of Death). En ik neem aan dat dit niet de bedoeling is . Heeft iemand enig idee hoe en wat? Bewerkt: 2 augustus 2014 door .Nicole. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Heb je de software geinstalleerd die er bij hoort? Zoja, zou ik het eens op een andere PC proberen. Even testen of je daar een blue screen krijgt. Ik heb namelijk even voor je gegooglt en kon niet echt iets concreets vinden. Werd steeds doorverwezen naar een of andere site waar ze dat spul verkopen. Anyhow hier is de link voor de software van je headphones. Succes ermee! Reageren
.Nicole. Geplaatst: 28 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 (bewerkt) Ik ga even kijken (had eerst de verkeerde aangeklikt ) Bewerkt: 28 juli 2014 door .Nicole. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Ik heb hem voor je gedownload, misschien kun je het proberen te installeren Klik hier Reageren
.Nicole. Geplaatst: 28 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 dankjewel! ik ga het proberen Reageren
ERRWINS Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 (bewerkt) Misschien werkt deze driver. Deze vind ik regelmatig terug wanneer een Dr. Dre hoofdtelefoon niet werkt Bewerkt: 28 juli 2014 door ERRWINS Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 (bewerkt) Misschien werkt deze driver. Deze vind ik regelmatig terug wanneer een Dr. Dre hoofdtelefoon niet werkt Moet je niet eerst weten wat voor laptop ze heeft voordat je haar een driver aan gaat raden? Bewerkt: 28 juli 2014 door Teh_Ninja Reageren
.Nicole. Geplaatst: 28 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 werkt niet.... is alleen voor 64 bits Reageren
ERRWINS Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Misschien werkt deze driver. Deze vind ik regelmatig terug wanneer een Dr. Dre hoofdtelefoon niet werkt Moet je niet eerst weten wat voor laptop ze heeft voordat je haar een driver aan gaat raden? Het leek me geen probleem aangezien het geschikt is voor: Windows 8/8.1, Windows 7, Windows Vista or Windows XP operating system Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Het leek me geen probleem aangezien het geschikt is voor: Windows 8/8.1, Windows 7, Windows Vista or Windows XP operating system Én een Broadcom Bluetooth adapter. .Nicole., post eens wat voor laptop je hebt. Reageren
.Nicole. Geplaatst: 28 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 (bewerkt) Misschien wel handiger: Bewerkt: 2 augustus 2014 door .Nicole. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 29 juli 2014 Rapport Geplaatst: 29 juli 2014 Kan je misschien wat duidelijker aangeven wat er precies gebeurd, wat bedoel je bijvoorbeeld met BSOD? Doorgaans hoef je voor een headset (zo heet is hij niet ) geen drivers te installeren Reageren
.Nicole. Geplaatst: 29 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2014 ik krijg een Blue Screen of Death? Reageren
Crypteq Geplaatst: 29 juli 2014 Rapport Geplaatst: 29 juli 2014 Kan je misschien wat duidelijker aangeven wat er precies gebeurd, wat bedoel je bijvoorbeeld met BSOD?BSOD (Blue screen of Death) is het foutmelding scherm als Windows "gecrasht" is.Over de vraag: Om welke headset gaat het (welk model)? En wat voor error code melding geeft de blue screen? (onder technical information)? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.