Dexist Geplaatst: 17 september 2014 Rapport Geplaatst: 17 september 2014 Ik vind de foto "leuk kiekje" erg mooi Lijkt een beetje op de plek waar ik vroeger woonde! En Bertha 35 is ook mooi Reageren
NicolaB Geplaatst: 17 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2014 Nice, experimenteren is altijd leuk Zitten grote verschillen tussen de bewerkingen! Foto van de waterval ziet er echt gaaf uit! Nog bedankt Mooie foto's! Ik vind de foto "leuk kiekje" erg mooi Lijkt een beetje op de plek waar ik vroeger woonde! En Bertha 35 is ook mooi Beide bedankt. Waar woonde je ongeveer Dexist? Reageren
Dexist Geplaatst: 17 september 2014 Rapport Geplaatst: 17 september 2014 (bewerkt) Onder de rook van Groningen. Tegen de Drenthe aan. En nu in de Groningen stad Bewerkt: 17 september 2014 door Dexist Reageren
NicolaB Geplaatst: 17 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2014 Oke Nou, de foto is gemaakt in Noord-Holland, dus het is er niet in de buurt Reageren
NicolaB Geplaatst: 3 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2014 Uniek hier trouwens in de omgeving is dat er heel veel woonboten liggen. Zo zijn deze foto's allemaal in 1 kilometer van elkaar genomen en gaat dit nog een paar kilometer door. Van daadwerkelijke boten waarin mensen wonen, tot villa's op het water. Hier in 3 foto's, woonboten: Reageren
RUBENN Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2014 Water doet het altijd goed op foto's Mooie reflecties op het, zo goed als, gladde water! Mooie foto's hoor Reageren
Michael Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2014 Ik vind de eerste wel het leukste, maar had graag meer woonboten op de foto gezien. Reageren
NicolaB Geplaatst: 8 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2014 Water doet het altijd goed op foto's Mooie reflecties op het, zo goed als, gladde water! Mooie foto's hoor Bedankt Ik vind de eerste wel het leukste, maar had graag meer woonboten op de foto gezien. Die zijn er helaas niet Athans, ze liggen niet aan 2 zijdes in deze stad, maar achter elkaar aan 1 kant, zodat een schipper altijd de wal van de andere kant kan bereiken zonder tegen een boot aan te botsen In het centrum van Amsterdam hadden ze dit wel vroeger (ik weet niet of het nu nog steeds zo is). Anyhow, ik heb hier nog een klein stukje van dat ik tijdens mijn vakantie een rivier aan het doorbanjeren was Reageren
NicolaB Geplaatst: 4 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2014 (bewerkt) Snelle Dragshots (automatische stand) gemaakt vanuit verschillende snelheden. Sommige vind ik echt adembenemend mooi. Niet vanwege m'n eigen fotokunsten ofzo, maar dat je zo iets moois kan tegenkomen tijdens een simpele bus-/treinreis naar je werk Ik zou echt willen dat ik de originele foto's in RAW-formaat kan sturen, want dan is het nog adembenemender (net een prentenplaat ^^) Ingezoomd (vanaf de originele foto) stukje vanuit een 80km/h rijdende bus. JPG-foto vanuit de HSL rond Leiden, 160 Km/h Mislukte Raw-upload (al zie je wel wat verschillen erin) Ingezoomd vanaf het origineel Andere foto 19 seconden ervoor gemaakt. Stukje weer vanuit de bus, circa 50km/h. Ik vind dit erg mooi omdat het zo veel verschillende elementen bezit: Vee, fietsen, fietsenrekken, borden, voetgangers, een bus, een elektriciteitsleiding, zon, boerderijen, grasland, auto's etc.. Toch straalt het imo alsnog erg veel rust uit Bewerkt: 4 december 2014 door NicolaB Reageren
Sublime Geplaatst: 4 december 2014 Rapport Geplaatst: 4 december 2014 Waar is de preciese locatie van die eerste foto? En waar is de locatie van https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10648519_769333723113144_2581508934891908898_o.jpg ? Beide locaties komen me erg bekend voor! In die eerste foto heb ik volgens mij ook gelopen, als het goed is zit daar iets van een snackbar ofzo aan de linkerkant van de straat. Ik was toen nog vrij jong volgens mij! Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 4 december 2014 Rapport Geplaatst: 4 december 2014 (bewerkt) Waar is de preciese locatie van die eerste foto? En waar is de locatie van https://fbcdn-sphoto...891908898_o.jpg ? Beide locaties komen me erg bekend voor! In die eerste foto heb ik volgens mij ook gelopen, als het goed is zit daar iets van een snackbar ofzo aan de linkerkant van de straat. Ik was toen nog vrij jong volgens mij! de eerste is op de n235, hier: https://www.google.nl/maps/@52.4555819,4.9501174,3a,75y,87.11h,91.07t/data=!3m4!1e1!3m2!1s6IyuWT_6sILSKD-fgyWjOQ!2e0 en die https://fbcdn-sphoto...891908898_o.jpg is in Overwhere, op een brug: https://www.google.n...5079899066d7136 Bewerkt: 4 december 2014 door TheDutchWesley Reageren
NicolaB Geplaatst: 4 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2014 (bewerkt) Wat Wesley zegt. Allen in de regio Waterland gemaakt, rond Purmerend (m.u.v. de HSL-foto's). Bewerkt: 4 december 2014 door NicolaB Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 4 december 2014 Rapport Geplaatst: 4 december 2014 (bewerkt) Wat Wesley zegt. Allen in de regio Waterland gemaakt, rond Purmerend (m.u.v. de HSL-foto's). Ik zei toch dat ik je telefoonfoto's kon zien en zien waar je ze gemaakt had dmv. GPS?Tcoh wel iets van de mindere kwaliteit afbeelding, maar dat komt omdat je met je snelheid te maken hebt. Als je tijd 's avonds hebt kan je eens uitstappen bij Het Schouw, daar kan je mooie foto's maken met schemer en Amsterdam op de achtergrond. Bewerkt: 4 december 2014 door TheDutchWesley Reageren
NicolaB Geplaatst: 4 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2014 Haha, afgezonderd van het kiekje zelf zijn er geen locatiegegevens met de foto meegeleverd. Je kan wel mijn telefoontype zien, datum en tijd dat ik het fotografeerde en met welke instellingen ik het fotografeerde. Dan heb ik het over de originele foto's, niet over de gemodificeerde foto's; daar is het niet bekend bij. De grootste kwaliteitsverlies zit hem in dat ik het op de automatische stand gefotografeerd heb en dat hier jpeg foto's geshowd worden en niet het origineel. Ik heb deze kiekjes snel gemaakt omdat ik vaak denk van "wauw, wat een mooie lucht vandaag e.d.", dat geeft voor mij ook wel wat aparts mee, omdat ik deze foto's dus helemaal niet heb ingesteld. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 4 december 2014 Rapport Geplaatst: 4 december 2014 Ja, oke oke, Morgen zak ik om 4 uur wat mooie foto's nemen op de Dijk, wanneer er schemer is Dan komt er ook een speciaal topic voor mij ^,^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.