Sublime Geplaatst: 4 december 2014 Rapport Geplaatst: 4 december 2014 Ik bedoelde eigenlijk de allereerste foto (van duitsland) in dit topic. De tweede foto is dus Purmerend! Ah daar heb ik best wel vaak gefietst, wel mooie stad met al het water. Kom zelf uit het oosten dus daar is niet zoveel water, behalve uit de rivier Reageren
NicolaB Geplaatst: 5 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Ik bedoelde eigenlijk de allereerste foto (van duitsland) in dit topic. Euhm, nabij het vliegveld van Mont Royal. In die bocht zeg maar Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 15 december 2014 Rapport Geplaatst: 15 december 2014 Komen er binnenkort meer foto's, heer NicolaB ? Reageren
NicolaB Geplaatst: 15 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2014 (bewerkt) Euhm, bedankt euhm... Tja, ik heb nog wel wat foto's liggen, maar nou niet echt kwalitatief mooi ofzo. Ik post wel weer wat als ik een nieuwe serie heb Bewerkt: 15 december 2014 door NicolaB Reageren
NicolaB Geplaatst: 18 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2014 (bewerkt) Oke, ik weet het: dit forum is geen Facebook... Het deed mij gewoon zeer deugd om mijn 100-jarige oma er zo bij te zien zitten. Dat vind ik absoluut waardig als zijnde "kwalitatief mooie foto's" Bewerkt: 18 december 2014 door NicolaB Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 december 2014 Rapport Geplaatst: 18 december 2014 Wow, wat ziet zij er vrolijk uit op die leeftijd! Gefeliciteerd Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 18 december 2014 Rapport Geplaatst: 18 december 2014 In het gezinsblad stond iemand die maandag 100 werd :$ Reageren
aron24 Geplaatst: 18 december 2014 Rapport Geplaatst: 18 december 2014 Wat een vrolijk gezicht. Ik zou deze vrouw schatten op tachtig als je het uiterlijk zit, maar het is honderd. Mooie foto's! Reageren
RUBENN Geplaatst: 18 december 2014 Rapport Geplaatst: 18 december 2014 Ik had haar ook zeker nog niet op honderd jaar verwacht! Gefeliciteerd! Reageren
NicolaB Geplaatst: 27 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2014 Wow, wat ziet zij er vrolijk uit op die leeftijd! Gefeliciteerd Wat een vrolijk gezicht. Ik zou deze vrouw schatten op tachtig als je het uiterlijk zit, maar het is honderd. Mooie foto's! Ik had haar ook zeker nog niet op honderd jaar verwacht! Gefeliciteerd! Sorry vanwege de late reactie; het internet ligt er de laatste dagen steeds uit en ik heb het druk met werk/ kerst vieren. Hartelijk bedankt voor de positieve reacties Ik zal het tegen m'n oma zeggen als ik haar spreek Een aantal van de oudere foto's heb ik trouwens verwijderd. Mocht je nog een oudere foto terug willen zien, dan upload ik het natuurlijk weer Reageren
NicolaB Geplaatst: 22 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2015 Even een updeet: http://i.minus.com/iRJVLMdt7821F.jpg Mijn Parolis, een plattegrond gemaakt in mijn jeugd. Verleden week een prachtige Opel Corsa gekocht. Die basic-ish uitvoering is van mij. Reageren
RUBENN Geplaatst: 22 januari 2015 Rapport Geplaatst: 22 januari 2015 Netjes! Lijken me fijne autotje's, veel plezier ermee! Reageren
NicolaB Geplaatst: 8 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 (bewerkt) Deze week: Een weekje panne... Auto met panne... (Oplossing: ANWB, met nieuwe accu) Regionale stroomstoring terwijl je je mobiel net in de oplader wilt doen... (oplossing: mobiel opladen op de accu van je laptop + safetystick ) Bewerkt: 8 februari 2015 door NicolaB Reageren
NicolaB Geplaatst: 28 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 (bewerkt) Een paar foto's van mijn vakantie deze zomer (klik voor grotere foto): Metaal lijkt in beton te veranderen, leuk effect. Licht aan het eind Bewerkt: 28 augustus 2015 door NicolaB Reageren
JasonStatham Geplaatst: 28 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 Viaduc de Millau, wat een pareltje is dat! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.