v.c. gangster Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Iemand hier nog meer last van bij het joinen van een race, missie, etc. ? Rockstar zegt nog niks te weten. Hebben jullie dit ook? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 (bewerkt) Kun je wel gewoon in freemode met anderen spelen? Als dit niet het geval zou zijn kan het misschien aan je eigen verbinding liggen. Ik heb op het moment geen XBL en kan het niet voor je uittesten helaas. Bewerkt: 28 juli 2014 door .Sharingan Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 28 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Kun je wel gewoon in freemode met anderen spelen? Als dit niet het geval zou zijn kan het misschien aan je eigen verbinding liggen. Ik heb op het moment geen XBL en kan het niet voor je uittesten helaas. Freemode en alles werkt gewoon, lees op Twitter ook berichten van anderen met deze melding nu. Reageren
Dexist Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Freemode en alles werkt gewoon, lees op Twitter ook berichten van anderen met deze melding nu. Waarschijnlijk dus een storing bij/van Rockstar. http://downdetector.com/status/gta5 (een site waar iedereen kan melden of hij of zij problemen heeft met gta online) En je ziet inderdaad een piek verschijven op dit moment! Rustig afwachten dus Later vanavond even weer proberen. Rockstar werkt er vast wel aan. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Dan ligt het dus duidelijk bij Rockstar. Heb je het spel al eens opnieuw opgestart? Dat wil nog wel eens werken. En zo niet is het even geduld hebben ben ik bang. Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 28 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Het werkt nu (voorlopig) weer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.