Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam - Inschrijven

Recommended Posts

Geplaatst:

Inschrijftopic - Weerwolven van Wakkerdam

SmTKlRx.png

Beste lezer, bij deze introduceer ik jullie: Weerwolven van Wakkerdam. In dit spel moeten de inwoners van Wakkerdam, de weerwolven uit roeien. Dit doen ze door dagelijks te stemmen op de persoon van wie ze denken dat diegene een weerwolf is. Maar makkelijk zal dit niet gaan, want de weerwolven zijn incognito en zullen elke nacht een iemand vermoorden.

Aan het begin van het spel zal iedereen een bericht krijgen met daarin hun rol. De meeste rollen winnen zodra alle weerwolven/welpen dood zijn. Maar de weerwolven en welpen winnen zodra alle andere personen dood zijn. Verder heb je nog een derde partij: de geliefden. Hun doel is om samen als laatst over te blijven. Op de eerste dag wordt door Cupido bepaalt welke twee personen dit zijn. Zodra een van de twee geliefde overlijdt zal de andere uit verdriet ook zelf moord plegen. Sommige rollen hebben speciale gaven, zoals de heks. Deze zullen hieronder beschreven staan.

Elke dag zijn er 2 manieren waarop je dood kan gaan. De burgers weten dat er wolven in hun midden zitten. Wie dat zijn weten ze niet. Daarom zullen ze elke dag met z'n allen iemand lynchen in de hoop een wolf te vermoorden. Iedereen kan meestemmen, ook de wolven. Echter vind er 's nachts nog een moord plaats. Dan gaan de wolven op pad om een onschuldige burger van kant te maken en op te eten, dit wordt de lunch genoemd. Verder heb je nog de burgemeester, die moeten jullie op de eerste dag aanwijzen. De burgemeester heeft de doorslaggevende stem bij de lynch.

En om het spel nog wat extra dimensie te geven hebben we de klaagmuur. Hier kan elke speler anoniem berichten op schrijven. Dit kan een geweldige manier zijn om belangrijke informatie door te geven maar dit kan ook door de wolven gebruikt worden om iedereen in verwarring te brengen. Ik hoop dat alles nu duidelijk is geworden over het spel. Vragen kunnen terecht in het Reactietopic.

De Rollen:

[table=header]Rol|Avatar|Uitleg

Burger|xySlMFl.jpg?1|De burger is de meest standaard rol in het spel en ook de meest voorkomende. Hij/zij heeft geen speciale krachten.

Ziener|4ivj7oC.png?1|De ziener kan dagelijks de rol van één iemand opvragen. Hij/zij krijgt dan de rol te weten, niet of iemand geliefde is.

Jager|GFOzwrX.jpg?1|De jager is bewapend met een geweer. Tijdens zijn/haar dood kan hij nog net een iemand naar keuze neerschieten.

Heks|dragon_witch_avatar_picture_87656.jpg|De heks heeft een doodsdrankje en een levensdrankje. Met het doodsdrankje kan zij eenmaal in het potje iemand vermoorden. Ook kan ze een keer iemand redden met haar levensdrankje.

Cupido|100x100_1242628157_cupido.gif|Op dag 1 schiet cupido, bij twee mensen een pijl in de reet derrière. Deze twee personen worden verliefd op elkaar. Als een van de twee overlijd zal de ander ook overlijden. Hun doel is om samen over te blijven.

Wolf|evil_werewolf_avatar_picture_46033.jpg|De wolven kunnen elke nacht een iemand lunchen, één wolf stuurt dan naar de spelleider wie er wordt geluncht. Zij moeten samen als laatste overblijven, om te winnen.

Welp|SwudX0w.jpg?1|De welp zal pas op nacht 3 uitgroeien tot een echte wolf. Tot die tijd hebben de wolven geen idee wij hij/zij is.[/table]

Inschrijven.

Als je wilt inschrijven doe je dit simpelweg door een reactie te plaatsen op dit topic. Er kan een week lang ingeschreven worden voor dit contest. Daarna start het speltopic. Ik verwacht van iedereen die zich inschrijft dat ze gedurende het contest elke dag online zijn en actief meedoen.

Geplaatst: (bewerkt)

Schrijf mij vooral in doen we ook altijd op scoutingmaar wel slecht wifi op de camping

Bewerkt: door super_senne
Geplaatst:

Ik schrijf mij onder voorbehoud in :) Mochten er te veel mensen in schrijven en daardoor het potje te lang gaan duren? Dan kan ik helaas niet meer mee doen :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...