Jump to content

Kidnapping miss Jet

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik krijg enkel zwart beeld. :(

Hmm, vervelend, ben al enorm lang bezig geweest om het goed online te krijgen en nu werkt het voor mij wel maar voor jou niet. :-(

Geplaatst:

Duvels, da's een tijd geleden...

je kunt deze afbeelding niet bekijken omdat je je bandbreedtelimiet hebt overschreden.

Krijg ik trouwens na een paar keer laden :puh:

Geplaatst:

Dat is trouwens best wel geniaal. Dit filmpje doet me eigenlijk wel een beetje denken aan de meeting die @Svenie toen had georganiseerd voor het forum met Vice City. Het lijkt me dat het erg leuk was om dit filmpje te maken. _O_

Geplaatst:

"Ja Freek hier, ik heb je dochter ontvoerd." :7 Alsof het beste vrienden zijn.

Wel erg leuk gedaan, die vliegende auto was ook grappig om te zien plots. :puh:

Geplaatst:

Erg leuk filmpje dit, natuurlijk wel voor mijn tijd. Zijn er meer van dat soort filmpjes? Het Vice City begint weer te kriebelen sowieso met toevallig een nummer uit Vice City op de achtergrond.

Geplaatst: (bewerkt)

Gelukkig ben je in dit scenario niet aangerand. Dit is een aantal jaar later wel gebeurd. :7

Sorry dat ik in de screen meteen GROEPSEKS ging roepen, ik was jong en beetje geil.

Bewerkt: door .Sharingan
Geplaatst:

Compleet voor mijn tijd, dus het feest van de nostalgie gaat in mijn geval niet op, maar zulk soort sketches zijn altijd leuk... Komisch. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...