peter-de-gekste Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 hallo mensen..ik weet niet wie van jullie het filmpje: welcome to the ford heeft gezien..maar voor de gene die hem wel gezien hebbe: hoe springt die gast zo hoog??..t is gloof ik geen code want dan ga je nog hoger.. <_< Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) op de pc KANGAROO <das de cheat Bewerkt: 22 juli 2005 door BoMBeRMeN Reageren
W3sl3y Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 waar kan je dat filmpje downloaden? op gtagames.nl zie ik hem niet staan hoor. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Hij staat ook niet op Gtagames. Maar ergens hier tussen deze topics. De codes staan hier op Gtagames. Maar de code waarmee je hoger moet springen moet je 2 codes allebei intikken volgens mij zo kom je weet ik hoe hoog. Even de zoekfunctie gebruiken. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 22 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 op de pc KANGAROO <das de cheat maar da is gemaakt op de ps2..met of zonder cheats??..zo ja welke dan :huh: Reageren
Fireman Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Kijk in de cheat lijst? Daar staat hij vast bij, Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 22 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Kijk in de cheat lijst? Daar staat hij vast bij, dat weet ik wel maar met die cheat spring je VEEEEEL hoger! Reageren
Giorgo Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Geplaatst: 25 juli 2005 Hij springt gewoon met zo mikken je moet jumpen en met Uzi dan zo mikken maar niet schieten dan spring je hoger is een Glitch. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 26 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2005 Hij springt gewoon met zo mikken je moet jumpen en met Uzi dan zo mikken maar niet schieten dan spring je hoger is een Glitch. hoe kun je op een fiets mikken zonder te schieten??? :huh: Reageren
C.J. Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) dat filmpje was volgens mij niet welcome to the ford maar welcome to the fold. en ik heb gezocht naar welcome to the ford en niks gevonden en ik vond wel wat bij welcome to the fold. maar de cheat op hoog te kunnen springen is KANGAROO en de cheat om hoog de kunnen springen met bmx is CJPHONEHOME greetz C.J. p.s. @Peter De Gekste ik denk dat ik het wel weet, je moet een cheat aan hebben staan waarmee je een 1 persoons drive by mee kan doen ofzo de cheat is: voor de PC: OUIQDMW voor de ps2: is die er niet voor de xbox:Up, Up, X, White, Right, A, Right Trigger, Down, Black, B Bewerkt: 5 augustus 2005 door C.J. Reageren
Mpp Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 dat filmpje was volgens mij niet welcome to the ford maar welcome to the fold. en ik heb gezocht naar welcome to the ford en niks gevonden en ik vond wel wat bij welcome to the fold. maar de cheat op hoog te kunnen springen is KANGAROO en de cheat om hoog de kunnen springen met bmx is CJPHONEHOME greetz C.J. p.s. @Peter De Gekste ik denk dat ik het wel weet, je moet een cheat aan hebben staan waarmee je een 1 persoons drive by mee kan doen ofzo de cheat is: voor de PC: OUIQDMW voor de ps2: is die er niet voor de xbox:Up, Up, X, White, Right, A, Right Trigger, Down, Black, B egt wel voor ps2 is het Up, Up, Square, L2, Right, X, R1, Down, R2, Circle Reageren
Giorgo Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Neee ,sorry voor de late reactie je moet op een fietsje jumpen en dan o tappen dan doet ie dat wapen naar boven maar schiet juist niet je moet wel ff oefenen voor je dit kan en dan springt ie hoger zonder cheats. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.