TekaLoca Geplaatst: 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2014 (bewerkt) Welkom in het algemene Bundesliga-topic! In dit topic kun je alles kwijt over de afgelopen speeldagen, transfers, promoties of degradaties uit de Duitse competitie. Top 5 doelpuntenmakers v.h. seizoen 2014-2015 [table=header]Plaats | Speler | Aantal doelpunten | Op pen.* 1 | Schieber | 2 2 | Bellarabi | 1 3 | Di Santo | 1 4 | Elyounoussi | 1 5 | Hünemeier | 1 [/table] Top 5 kampioenen [table=header]Team | Kampioen | Laatste keer in Bayern München | 24 keer | 2013-2014 Nurnberg | 9 keer | 1967-1968 Borussia Dortmund | 8 keer | 2011-2012 Schalke 04 | 7 keer | 1957-1958 Hamburger SV | 6 keer | 1982-1983 [/table] Tot zover de statistieken. Veel plezier in dit topic * onder constant voorbehoud Bewerkt: 29 augustus 2014 door TekaLoca Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2014 (bewerkt) Wie wordt er volgens jullie tweede, jongens? Bewerkt: 29 juli 2014 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2014 (bewerkt) Leuk dat er nu een Bundesliga topic is. Dat is immers mijn favoriete competitie. Ik hoop op een goed seizoen voor Schalke 04 waarbij ze minimaal 3e eindigen. Dat moet te doen zijn als de sleutelspelers fit zijn (Huntelaar, Draxler, Boateng.) Wie wordt er volgens jullie tweede, jongens? Ik hoop dat Schalke 2e wordt maar jammer genoeg heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat Dortmund weer de 2e plaats gaat pakken.. Bewerkt: 29 juli 2014 door KaiSkillzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheuNauz Geplaatst: 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2014 Ahh, mooi topic TekaLoca. Lekker overzichtelijk zo; aparte topics. Wie wordt er volgens jullie tweede, jongens? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2014 Bayern wordt met gemak kampioenschap en BVB zal wel weer tweede worden, Leverkussen derde en Schalke en Wolfsburg zullen het uit moeten vechten om plek 4. Van de rest van de clubs heb ik totaal geen hoge pet op. HSV en Werder Bremen had ik voorheen ook wel een kans gegeven om de plek vier maar dat is alleen nog maar op naam gebaseerd. Paderborn zal rechtstreeks degraderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheuNauz Geplaatst: 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2014 Als winnaar ga ik natuurlijk voor m'n eigen cluppie, verwacht dat BVB tweede wordt. Denk dat de strijd om de tweede plek spannend gaat worden dit seizoen, aangezien ik Schalke best hoog inschat en BVB zonder Lewandowski speelt en waarschijnlijk ook nog Reus gaat verliezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2014 Het zou wel echt zonde zijn als Reus vertrekt. Ik hoop dat hij nog een lange tijd zal blijven en anders hoop ik dat hij naar Manchester United gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2014 Bayern wordt met gemak kampioenschap en BVB zal wel weer tweede worden, Leverkussen derde en Schalke en Wolfsburg zullen het uit moeten vechten om plek 4. Van de rest van de clubs heb ik totaal geen hoge pet op. HSV en Werder Bremen had ik voorheen ook wel een kans gegeven om de plek vier maar dat is alleen nog maar op naam gebaseerd. Paderborn zal rechtstreeks degraderen. Je gaat me nu toch niet vertellen dat Bayer Leverkusen een sterker team heeft dan Schalke? :7We hebben vorig seizoen wel gezien hoe 'goed' Leverkusen was en hoe 'goed' ze met druk om konden gaan toen het er echt om ging spannen. Nee, Schalke gaat met gemak boven Leverkusen eindigen. Als dat niet gebeurt laat ik volgend jaar mijn snor staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 3 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2014 Wat teleurstellend dat de plaatsen voor de Supercup al uitverkocht zijn, anders zou ik daar staan. €69 was het duurste... Man man man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2014 http://sportmagazine.knack.be/sport/voetbal-internationaal/bayern-munchen-wil-ook-marco-reus-wegkapen-bij-borussia-dortmund/article-normal-269595.html?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=sportnl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2014 (bewerkt) Bayern is een laffe club. Niets dan lof voor ze, want ze hebben hun vele geld wel zelf verdiend zonder de hulp van een rijke oliesjeik o.i.d. maar aan concurrenten helemaal leegkopen erger ik me minstens zo veel. Ik heb, als Schalke supporter, een gruwelijke hekel aan Dortmund, maar toch verdienen ze dit niet in mijn ogen. Er spelen in het buitenland ook fantastische spelers, maar waarom kopen ze die niet? Simpel: Bayern is nog steeds bang voor Borussia Dortmund en probeert die angst weg te halen door op een slimme en laffe manier aan spelers van Dortmund te komen. Bewerkt: 6 augustus 2014 door KaiSkillzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 6 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2014 Ik vind Dortmund een prachtige club, vooral het team dat ze twee jaar geleden nog hadden. Er zijn nu nog wel toppers, maar door Bayern is het niet meer hetzelfde. Stel je voor dat ze Götze en Lewandowski nog hadden, samen met een Gündogan die in vorm is, Hummels, Lukasz, Kuba die er nog zijn... Godverdomme wat een team <3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2014 Je kunt het misschien angst noemen maar als je er zelf beter door gaat presteren (betere spelers) en dan ook je directe concurrenten uitschakelt, waarom niet? Ik geloof dat Dortmund jaren geleden aan de grond zat qua financiën en mede door Bayern gered is, maar dat lijkt iedereen vergeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 6 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2014 Ik geloof dat Dortmund jaren geleden aan de grond zat qua financiën en mede door Bayern gered is, maar dat lijkt iedereen vergeten. Dat rechtvaardigt dit hele gedoe niet. De Bundesliga is al verzwakt, maar het wordt zo alleen maar erger. Wie kan er hier nog kampioen spelen buiten Bayern? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2014 Dat rechtvaardigt dit hele gedoe niet. De Bundesliga is al verzwakt, maar het wordt zo alleen maar erger. Wie kan er hier nog kampioen spelen buiten Bayern? München!Oh wacht.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.