Dutchy3010 Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2014 Bayern is altijd één van mijn favoriete clubs geweest. Komt vaak ver en wordt meestal niet zo opgehemeld, zoals sommige andere clubs. Hoop dat Bayern weer kampioen wordt en dat Robben het seizoen van zijn leven speelt en zijn prestaties op het WK door kan trekken. Maar ja, dat was echt een team voor Robben om in te schitteren, bij Bayern draait niet alles om dhr. Robben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2014 Moet ik nu zeggen mooie dribbel en voorzet van Robben of gewoon enorm slecht verdedigd? Robben kon gewoon vrij dribbelen, voorzetten en niemand probeerde die voorzet te blokken, ik ga dus maar voor uitermate slecht verdedigd. Je weet toch gewoon dat dit gebeurt als Robben de bal heeft? Druk zetten op de man, anyone? Achja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2014 Adje Malanda, misser van het seizoen? https://vine.co/v/MLXYJpKWguq Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2014 Wat een misser...En ook nog eens een heel dure misser... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheuNauz Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2014 Assist én een goal van Arjen. Prachtige goal, doet me denken aan zijn goal á la Spanje - Nederland. Olic had natuurlijk een wonderschone goal, maar daar koop je niets voor: de eerste drie puntjes zijn binnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeJarnoxD Geplaatst: 24 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2014 (bewerkt) Wat een goal van Bellarabi tegen Dortmund. Bayer Leverkusen is met Schmidt toch wel een kwaliteitsploeg, ik hoop dat ze boven Schalke en Dortmund eindigen. Bewerkt: 24 augustus 2014 door DeJarnoxD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2014 (bewerkt) Mij is gevraagd of ik na elke speeldag de tussenstand in de Bundesliga wil posten. Dit doe ik dan met alle plezier. (tabel komt er spoedig aan) Bewerkt: 25 augustus 2014 door KaiSkillzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheuNauz Geplaatst: 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2014 (bewerkt) De eerste (echte) aankoop van Bayern deze zomer is een feit: Benatia. Mooi nieuws. Prijskaartje: €27m Bewerkt: 26 augustus 2014 door TheuNauz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 28 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2014 Xabi Alonso is op weg naar Bayern, de club bevestigde het ook al via hun Twitter-account. Nou, dit had ik nooit verwacht, maar ze wilden iemand om Javi te vervangen en die hebben ze nu toch wel, en niet zomaar een vervanging Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2014 Goeie aankoop van Bayern, ben benieuwd hoe ze het in Europa gaan doen. Ik hoop dat Robben weer het goed gaat doen, maar dat zal wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheuNauz Geplaatst: 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2014 (bewerkt) ...ze wilden iemand om Javi te vervangen en die hebben ze nu toch wel, en niet zomaar een vervanging Precies. Ook Schweini is geblesseerd, dus dit komt prima uit. Hij zal gemist worden door Real in Clásico's, denk ik. Bewerkt: 28 augustus 2014 door TheuNauz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2014 Ach wat heerlijk, Schalke wint de Kolenpotderby. Dit is een erg belangrijke stap richting Europees voetbal, al is het nog zo vroeg in het seizoen. Dit komt hard aan bij de Scheißgelben. Hopen dat ze dit verlies nog even voelen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2014 http://www.voetbal24.be/2014/09/28/robben-is-het-etiket-van-schwalbekoning-beu-ik-word-gestraft-voor-mijn-eerlijkheid/ Gniffel gniffel. Je oogst wat je zaait zeker? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2014 Ben blij dat Keller is ontslagen bij Schalke. Die man deed het leuk bij de beloften, maar hij heeft geen uitstraling en loopt er altijd als een zombie bij. Met Di Matteo hebben ze toch wel een goede coach binnengehaald. Ik hoop alleen dat hij niet zulk verschrikkelijk voetbal met Schalke gaat spelen als hij met Chelsea deed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeJarnoxD Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2014 Lol wtf die owngoal van Christophe Kramer van Borussia Monchengladbach tegen Borussia Dortmund. Omkoping? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.