TheuNauz Geplaatst: 14 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2014 Daar moet echt snel iets gebeuren, anders ben ik bang dat ze geen Europees voetbal halen. Daar moet echt snel iets gebeuren, anders ben ik bang dat ze degraderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2014 Het zou me enorm verwonderen moest Kevin De Bruyne volgend jaar nog bij Wolfsburg spelen. Met grote voorsprong gewoon de beste middenvelder van de Bundesliga. Met assists strooien, scoren en gewoon pure klasse tonen tegen een ploeg als Dortmund(net gescoord). Topspeler. Mourinho had het bij het verkeerde eind, alweer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 17 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2014 Bwah... Wie zou je bij Chelsea opzij schuiven voor KDB? Hij is goed maar zou er niet veel aan spelen toe komen, dus Mou had gelijk door hem te laten gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2014 Ik durf niet te zeggen dat Oscar beter is dan KDB. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2014 Het zou me enorm verwonderen moest Kevin De Bruyne volgend jaar nog bij Wolfsburg spelen. Met grote voorsprong gewoon de beste middenvelder van de Bundesliga. Met assists strooien, scoren en gewoon pure klasse tonen tegen een ploeg als Dortmund(net gescoord). Topspeler. Mourinho had het bij het verkeerde eind, alweer. Schweinsteiger, Gundogan, Xabi Alonso etc. zijn natuurlijk niets vergeleken met De Bruyne ( ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2014 (bewerkt) Schweinsteiger, Gundogan, Xabi Alonso etc. zijn natuurlijk niets vergeleken met De Bruyne ( ) De Bruyne: 9 assists, 3 goals, 12 beslissende acties in totaal.En welke van deze hierboven opgenoemde spelers legt betere cijfers voor? Precies, geen enkele. Ze komen niet eens in de buurt. (Xabi Alonso en Schweinsteiger zijn eerder verdedigend/opbouwend ingesteld, dus dat vind ik sowieso al slechte voorbeelden) Laat ik het dan maar houden op beste aanvallende middenvelder. Bewerkt: 17 december 2014 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2014 (bewerkt) Götze dan? Misschien niet te vergelijken in statistieken, maar je moet hem zeker niet onderschatten. Bewerkt: 17 december 2014 door _Night-Men_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2014 Betere cijfers? Nee? Oké. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 17 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2014 Laat die jongen toch lekker belangrijk zijn bij Wolfsburg. Hij is daar de man. Wie zou dat niet willen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2014 Sowieso heeft het geen zin om enkel naar statistieken te gaan kijken. Minder beslissend is niet gelijk minder goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2014 Sowieso heeft het geen zin om enkel naar statistieken te gaan kijken. Minder beslissend is niet gelijk minder goed. Nochtans is dat hét argument bij uitstek om te zeggen dat Ronaldo beter is dan Messi. En dan wordt er niet om gemaald.(De jaren waar Ronaldo betere stats voorlegt dan Messi zijn zeldzaam, maar ze zijn er!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2014 We hadden het over de Bundesliga, meende ik. Maar goed Ben nu toch wel benieuwd wat er in de top bij Dortmund besproken word. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2014 (bewerkt) Verdediging top, aanval redelijk(geen topspitsen, wel een pijlsnelle Aubameyang), maar de creativiteit op het middenveld is zoek. Bewerkt: 17 december 2014 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheuNauz Geplaatst: 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2014 (bewerkt) Het zou me enorm verwonderen moest Kevin De Bruyne volgend jaar nog bij Wolfsburg spelen. Met grote voorsprong gewoon de beste middenvelder van de Bundesliga. Kan iemand dit in de beste Quotes van 2014 plaatsen? Bedankt. De Bruyne: 9 assists, 3 goals, 12 beslissende acties in totaal. En welke van deze hierboven opgenoemde spelers legt betere cijfers voor? Precies, geen enkele. Ligue 1 Lacazette: 15 goals, 4 assists, 19 beslissende acties in totaal. Ibrahimovic: 8 goals, geen assists, 8 beslissende acties in totaal. Betere cijfers? Nee? Oké. Lacazette is met grote voorsprong gewoon beter als Ibrahimovic. Statistieken for live! Bewerkt: 19 december 2014 door TheuNauz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2014 Ik zal maar aannemen dat geen van jullie ook maar 1 wedstrijd van KDB gezien heeft, wat waarschijnlijk wel zo zal zijn. En Ibrahimovic is op dit moment net als z'n ploeg PSG redelijk kut bezig, ja. Een Lacazette in vorm is meer waard dan een Ibraimovic uit vorm, ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.