TekaLoca Geplaatst: 19 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2014 Laten we het er gewoon bij houden dat KDB het keigaaf doet bij Wolfsburg en we daar blij om kunnen zijn. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 Laten we het er gewoon bij houden dat KDB het keigaaf doet bij Wolfsburg en we daar blij om kunnen zijn. Dat zonder meer. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 21 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2014 We hadden het er hier nog maar net over hem... De Bruyne zou in beeld zijn bij Manchester City. Beter gaat hij daar niet op in, anders wacht hem hetzelfde als bij Chelsea ben ik bang. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Geplaatst: 21 december 2014 (bewerkt) We hadden het er hier nog maar net over hem... De Bruyne zou in beeld zijn bij Manchester City. Beter gaat hij daar niet op in, anders wacht hem hetzelfde als bij Chelsea ben ik bang. Tenzij ze een smak geld op tafel leggen natuurlijk, een dure speler speelt zowat altijd.Al vind ik KDB totaal niet passen bij City..Beter koopt Liverpool 'm, die kunnen wat creativiteit op het middenveld best gebruiken. Bewerkt: 21 december 2014 door MegaPilot Reageren
KoningJesper Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Geplaatst: 21 december 2014 (bewerkt) Dortmubd weer verloren, ze staan nu èén a laatste... Bewerkt: 21 december 2014 door KoningJesper Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Geplaatst: 27 december 2014 http://www.hln.be/hln/nl/950/Buitenlands-Voetbal/article/detail/2164730/2014/12/27/De-Bruyne-troeft-Muller-en-Gotze-af-als-beste-offensieve-middenvelder.dhtml Just saying. Reageren
Venzio Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Schokkend nieuws: Junior Malanda 'Adje' (20, Belg) zou om het leven zijn gekomen door een auto-ongeluk. Bron: Sporza.be Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Geen woorden voor, toen een vriend me het artikel doorstuurde, dacht ik eerst aan een misplaatste grap. Helaas is het de bittere waarheid. Damn. Reageren
aron24 Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Zeer terug nieuws dit, spijtig dat dit is gebeurd. RIP Junior Malanda Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Kut, nog zoveel bij Essevee zien spelen. Hard ook voor Lukaku, De Bruyne en Thorgan Hazard. Het moet eigenlijk nog wat doordringen. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Triest, triest en nog eens triest. Dan verdien je zo enorm veel geld en dan ben je nog zo jong en dan ben je er in één klap niet meer. Hij had nog zo succesvol kunnen worden. Rest In Peace Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Jammer, dit is echt een enorm verlies! Deze jongen had zo veel talent en had nog zo veel te bewijzen. Hij was imo op weg om een hele grote te worden, maar het heeft niet mogen zijn. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 26 januari 2015 Rapport Geplaatst: 26 januari 2015 De Bruyne wordt voortdurend in verband gebracht met Bayern. Het zou zonde zijn voor die jongen, aangezien Bayern in de selectie een opvallend breed middenveld heeft. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 26 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2015 Zo dom zou hij niet zijn om dezelfde fout te maken als met Chelsea toen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 januari 2015 Rapport Geplaatst: 27 januari 2015 Bij Bayern kan hij sowieso niks gaan doen. De Bruyne moet op de 10 spelen en nergens anders, Bayern speelt zo niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.