Jump to content

[DUI] Bundesliga 2014-2015

TekaLoca

Recommended Posts

Morgen begint de Bundesliga weer! Ik ben benieuwd of Dortmund een comeback kan gaan maken. Ik heb ze een oefenwedstrijd zien spelen tegen FC Utrecht, maar daar vond ik ze vrij slap spelen. Dus ik heb er niet al te veel vertrouwen in.

Daarnaast speelt Bayern Munchen komend weekend tegen Wolfsburg, de nummer 2. Ik zie Bayern vrij eenvoudig winnen en dan maken ze een grote stap naar het kampioenschap. Op dit moment bedraagt de achterstand van Wolfsburg maar liefst 11 punten op Bayern.

Wat denken jullie van de tweede seizoenshelft?

Delen op andere websites

• Reacties 164
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

43

• TekaLoca

19

• Kaitjee98

18

• TheuNauz

16

Ik zie Bayern vrij eenvoudig winnen

De Bruyne vindt dit leuk.

Edit: OMG! WERELDGOAL BAS DOST!!! _O_

Haha, ik had dit inderdaad niet zien aankomen. Maar dit maakt de Bundesliga wel weer spannend, want dit moet een grote klap zijn voor Bayern. Inderdaad een lekkere goal van Bas Dost.

Vandaag moet onder andere Borussia Dortmund en Schalke. Ik ben benieuwd naar Dortmund met een lastige uitwedstrijd tegen Bayer Leverkussen. Aan de support zal het niet liggen, naar de uitwedstrijd reizen ongeveer 10.000 Dortmund supporters.

Delen op andere websites

Vormcrisis? Schalke en Wolfsburg is Duitse top. Als je hier niet van kan winnen is dat geen enorme ramp en hoef je in mijn ogen niet meteen te spreken van een vormcrisis. :7

Tegen Wolfsburg geen sprake van een vormcrisis? KDB neukte de Bayern verdediging, Arnold en Dost hadden er nog 6-1 van kunnen maken(Arnold van dichtbij ver naast en Dost in 1 tijd een flauw schot). Ik noem dat een vormcrisis, ja. Real Madrid won tegen het Bayern dat tegen Wolfsburg speelde met cijfers als 0-7 ofzo. :7
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...