Leontjuuh-gta Geplaatst: 29 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2015 Morgen begint de Bundesliga weer! Ik ben benieuwd of Dortmund een comeback kan gaan maken. Ik heb ze een oefenwedstrijd zien spelen tegen FC Utrecht, maar daar vond ik ze vrij slap spelen. Dus ik heb er niet al te veel vertrouwen in. Daarnaast speelt Bayern Munchen komend weekend tegen Wolfsburg, de nummer 2. Ik zie Bayern vrij eenvoudig winnen en dan maken ze een grote stap naar het kampioenschap. Op dit moment bedraagt de achterstand van Wolfsburg maar liefst 11 punten op Bayern. Wat denken jullie van de tweede seizoenshelft? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 29 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2015 Zelfs als Schalke supporter hoop ik dat het beter gaat met Dortmund. Zo'n club verdient het niet om degradatiekandidaat of middenmoter te zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2015 (bewerkt) Ik zie Bayern vrij eenvoudig winnen De Bruyne vindt dit leuk.Edit: OMG! WERELDGOAL BAS DOST!!! Bewerkt: 30 januari 2015 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheuNauz Geplaatst: 31 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2015 (bewerkt) Een mooie goal van Dost en goed spel van de Bruyne maakt alsnog een incidenteel verlies van Bayern. Teken dat ze niet mogen verslappen. Bewerkt: 31 januari 2015 door TheuNauz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 31 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2015 Well, wow.. Ik was op m'n werk, had pauze, deed m'n 4G aan, checkte deze score nog eens.. Well.. Okay.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 31 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2015 Ik zie Bayern vrij eenvoudig winnen De Bruyne vindt dit leuk.Edit: OMG! WERELDGOAL BAS DOST!!! Haha, ik had dit inderdaad niet zien aankomen. Maar dit maakt de Bundesliga wel weer spannend, want dit moet een grote klap zijn voor Bayern. Inderdaad een lekkere goal van Bas Dost. Vandaag moet onder andere Borussia Dortmund en Schalke. Ik ben benieuwd naar Dortmund met een lastige uitwedstrijd tegen Bayer Leverkussen. Aan de support zal het niet liggen, naar de uitwedstrijd reizen ongeveer 10.000 Dortmund supporters. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 31 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2015 Die 2de goal van De Bruyne is er anders ook wel eentje om in te kaderen. Jemig man, wat worden Dante en Neuer daar in hun hemd gezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2015 Beetje nederigheid zal Bayern München geen kwaad doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2015 Hmm.. Bayern in een vormcrisis? Helaas kon Wolfsburg er niet van profiteren! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2015 Vormcrisis? Schalke en Wolfsburg is Duitse top. Als je hier niet van kan winnen is dat geen enorme ramp en hoef je in mijn ogen niet meteen te spreken van een vormcrisis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2015 Even een random vraag: Moet je betalen om de Bundesliga te kijken? Ik heb weinig verstand van buitenlands voetbal en waar dat op tv is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 4 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2015 Je kunt naar buitenlands voetbal zien via livestreams. Kost je geen bal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2015 Vormcrisis? Schalke en Wolfsburg is Duitse top. Als je hier niet van kan winnen is dat geen enorme ramp en hoef je in mijn ogen niet meteen te spreken van een vormcrisis. Tegen Wolfsburg geen sprake van een vormcrisis? KDB neukte de Bayern verdediging, Arnold en Dost hadden er nog 6-1 van kunnen maken(Arnold van dichtbij ver naast en Dost in 1 tijd een flauw schot). Ik noem dat een vormcrisis, ja. Real Madrid won tegen het Bayern dat tegen Wolfsburg speelde met cijfers als 0-7 ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2015 Vormcrisis om twee wedstrijden? Hahahahahahahahahahaha, wat een grap Nee, als ze aan het einde van het seizoen plotseling 10e staan, dan praten we weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2015 Je kunt naar buitenlands voetbal zien via livestreams. Kost je geen bal Waar kan ik dat vinden? Op de site van de club die speelt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.