Kaitjee98 Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 (bewerkt) Streams werken bij mij voor geen meter. Slechte beeldkwaliteit en een lag van hier tot Tokyo. Soms wordt je Bundesliga uitgezonden op Eurosport. Dat heb je denk ik wel op tv en het is bovendien gratis. Bewerkt: 4 februari 2015 door KaiSkillzz Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 (bewerkt) Je kunt naar buitenlands voetbal zien via livestreams. Kost je geen bal Waar kan ik dat vinden? Op de site van de club die speelt? - waren mijn favorieten (voor ik abo had via digitale TV). Verder kan ik ook streams bekijken via unibet, sinds ik daar een account op heb. Allemaal goede opties Bewerkt: 7 februari 2015 door TekaLoca Reageren
Together Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 Je kunt naar buitenlands voetbal zien via livestreams. Kost je geen bal Waar kan ik dat vinden? Op de site van de club die speelt? - waren mijn favorieten (voor ik abo had via digitale TV). Verder kan ik ook streams bekijken via unibet, sinds ik daar een account op heb. Allemaal goede opties >>> Door Venzio: Het is niet toegestaan om illegale streams te delen<<< Bedankt! Ik zal misschien zo wel even wat gaan kijken Reageren
KoningJesper Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 Meestal wordt Bu gratis uitgezonden op Eurosport Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 Borussia Dortmund zit in een vormcrisis. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 Dortmund is gewoon ziek, ik zie dit echt niet meer goed komen. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 BVB volgend seizoen kampioen van de 2. Bundesliga als het zo doorgaat. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Geplaatst: 5 februari 2015 (bewerkt) Vormcrisis om twee wedstrijden? Hahahahahahahahahahaha, wat een grap Nee, als ze aan het einde van het seizoen plotseling 10e staan, dan praten we weer. Komt het met Dortmund nog goed? Als ze daadwerkelijk degraderen is dat een hele donder voor zo'n club. Alles gaat er met sprongen op achteruit. Spelers zullen weglopen, danwel niet meer betaald kunnen worden. Probeer daar maar weer eens bovenop te komen. Wolfsburg lijkt de nieuwe concurrent van Bayern. Ik wil niet zeggen dat het dit jaar nog gaat lukken, maar met het aantrekken van Schürrle maak je het wellicht de komende jaren spannender in de Bundesliga. Bewerkt: 5 februari 2015 door TheuNauz Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Geplaatst: 5 februari 2015 Zolang Wolfsburg kan reageren met "Tyf lekker op" op eventuele kopers van sleutelspelers, moet Wolfsburg dé concurrent van Bayern worden de komende jaren. Reageren
Together Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Geplaatst: 5 februari 2015 Wat is er toch aan de hand met BVB? Hoe kunnen ze ooit zo laag zitten? En als ze degraderen, hoe kunnen ze dan weer promoveren? Reageren
Venzio Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Geplaatst: 5 februari 2015 Wat is er toch aan de hand met BVB? Hoe kunnen ze ooit zo laag zitten? En als ze degraderen, hoe kunnen ze dan weer promoveren? Door volgend jaar kampioen te worden in de tweede divisie. Ik weet het precieze systeem niet, maar het is mogelijk dat de nummers 2 en 3 ook direct promoveren of play-offs moeten spelen. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Geplaatst: 5 februari 2015 (bewerkt) Door volgend jaar kampioen te worden in de tweede divisie. Ik weet het precieze systeem niet, maar het is mogelijk dat de nummers 2 en 3 ook direct promoveren of play-offs moeten spelen. Nummer 17 en 18 Degraderen rechtstreeks naar de 2. Bundesliga en worden vervangen door de Nummers 1 en 2. Nummer 16 speelt de Play-Off Promotie/Degradatie wedstrijd tegen de Nummer 3. Bewerkt: 5 februari 2015 door Noretz Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 februari 2015 Rapport Geplaatst: 6 februari 2015 Door volgend jaar kampioen te worden in de tweede divisie. Ik weet het precieze systeem niet, maar het is mogelijk dat de nummers 2 en 3 ook direct promoveren of play-offs moeten spelen. Spelers als Reus/Gundogan/Weidenfeller/Hummels/Aubameyang/etc gaan echt niet in de tweede divisie willen spelen(en tevens kan Dortmund dat financieel niet aan), dus ik vrees dat het over en uit is voor Dortmund als ze degraderen. Reageren
Venzio Geplaatst: 6 februari 2015 Rapport Geplaatst: 6 februari 2015 Door volgend jaar kampioen te worden in de tweede divisie. Ik weet het precieze systeem niet, maar het is mogelijk dat de nummers 2 en 3 ook direct promoveren of play-offs moeten spelen. Spelers als Reus/Gundogan/Weidenfeller/Hummels/Aubameyang/etc gaan echt niet in de tweede divisie willen spelen(en tevens kan Dortmund dat financieel niet aan), dus ik vrees dat het over en uit is voor Dortmund als ze degraderen. Financieel niet aan als ze die spelers verkopen? Dortmund ziet niet in een situatie tussen leven en dood en er zal dus ook weinig gebeuren. Een faillissement is nog lang niet aan de orde, als ze 'gewoon' het jaar daarna weer promoveren is er helemaal niets aan de hand, behalve dat ze 'opnieuw' moeten beginnen. Dortmund heeft best wel wat mogelijkheden als ze al die spelers verkopen (ik neem aan dat ze geen degradatie-clausules gebruiken, dus dat spelers transfervrij zijn als ze degraderen) en ze zullen dan ook een aantal aankopen doen om het team weer te versterken. Dortmund heeft nog steeds genoeg naam en er zullen best wat spelers zijn die 1 jaar 2e divisie willen spelen om volgend jaar weer in de (sub)top van de Bundesliga mee te draaien. Je hebt best kans dat je in de tweede divisie je wedstrijden speelt met +60,000 fans. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.