Jump to content

[DUI] Bundesliga 2014-2015

Recommended Posts

Geplaatst:

Met zo een degradatieclausule zal Dortmund echt behoorlijk gefucked zijn. Ik zie ze hier echt niet zo snel uitkomen. Hoeveel staan ze achter op 17e?

• Reacties 164
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

43

• TekaLoca

19

• Kaitjee98

18

• TheuNauz

16

Geplaatst:

Dortmund heeft niet zoveel nodig om uit de degradatiezone te geraken. Ik denk dat Kloppie stilaan z'n koffers mag pakken voor het te laat is voor BVB. Zal het beste zijn voor hem en voor de club.

Geplaatst: (bewerkt)

Dortmund staat 2 punten achter Hertha (17e), maar ook Freiburg (tegenstander van vandaag) en Stuttgart hebben maar 2 punten voorsprong op Dortmund. Als Dortmund tegen Freiburg kan winnen en Paderborn, Stuttgart en Hertha verliezen, staat Dortmund alweer 14e. Het kan dus snel gaan ;)

EDIT: Paderborn speelt op Köln, Hertha op Mainz en Stuttgart speelt thuis tegen Bayern. Dit is echt wel te doen!

Bewerkt: door TekaLoca
Geplaatst:

Het rare is dat ze het wel goed deden in de Champions League en hoe kunnen ze zo laag staan met zo'n team? Ze hebben echt ens goed team met Gündogan, Reus, Hummels, Weidenfeller en nog wel wat meer, dan is er wel iets mis als je 18e staat.

Geplaatst:

Als Dortmund ben je haast verplicht om ruim van Freiburg te winnen. Kijk er niet erg van op, maar ik hoop dat ze op een mooie plaats eindigen en misschien Europees voetbal halen, al zal het een moeilijke opgave worden.

Geplaatst:
Door volgend jaar kampioen te worden in de tweede divisie. Ik weet het precieze systeem niet, maar het is mogelijk dat de nummers 2 en 3 ook direct promoveren of play-offs moeten spelen.

Spelers als Reus/Gundogan/Weidenfeller/Hummels/Aubameyang/etc gaan echt niet in de tweede divisie willen spelen(en tevens kan Dortmund dat financieel niet aan), dus ik vrees dat het over en uit is voor Dortmund als ze degraderen.

Toen Juventus werd teruggezet, bleven er ook een aantal toppers. Het kan dus wel. Ze zullen heus niet allemaal blijven, maar zo'n enorme leegloop zal het ook wel niet worden.

Euh, toch wel. Ik kan me de laatste zege van Dortmund niet meer herinneren.

Onlangs wonnen ze nog met 0-1 van FC Utrecht.

Geplaatst: (bewerkt)
Onlangs wonnen ze nog met 0-1 van FC Utrecht.

Vriendschappelijke wedstrijden (al dan niet tegen kutploegjes) tel ik niet mee. :puh: Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...