Jump to content

[DUI] Bundesliga 2014-2015

Recommended Posts

• Reacties 164
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

43

• TekaLoca

19

• Kaitjee98

18

• TheuNauz

16

Geplaatst:

Reus gaat nu 10 miljoen euro op jaarbasis verdienen. Gekkenwerk als je kijkt dat de andere grootverdiener Hummels is met 'maar' 4 miljoen euro per jaar. Hier wordt wel weer duidelijk dat Reus als een God behandeld wordt.

Geplaatst:

Reus gaat nu 10 miljoen euro op jaarbasis verdienen. Gekkenwerk als je kijkt dat de andere grootverdiener Hummels is met 'maar' 4 miljoen euro per jaar. Hier wordt wel weer duidelijk dat Reus als een God behandeld wordt.

Gekkenwerk? Reus kon makkelijk het dubbele gaan verdienen bij Europese toppers. Alsnog een held!!
Geplaatst:

Eerlijk gezegd denk ik dat Reus het contract bij Dortmund verlengt heeft met een grote knipoog naar Barcelona. Zo kunnen andere topclubs hem deze zomer niet wegkapen voor 25 miljoen, waar Barcelona (transferverbod) dat deze zomer niet kan. Reus heeft immers meerdere malen aangegeven dat voor Barcelona uitkomen zijn droom is.

Geplaatst:

Hoe graag ik Reus ook bij Barça wil zien spelen, blijf ik van mening dat hij beter ergens anders heen gaat of gewoon bij BVB blijft. Neymar - Suarez - Messi begint vorm te krijgen. Vooral Neymar begint echt enorm belangrijk te zijn voor Barça. Toekomstige Gouden Bal-winnaar en opvolger (als uithangbord dan) van Messi later als je het mij vraagt.

Geplaatst: (bewerkt)

https://vine.co/v/OPXWhQtezBH

Tering zeg. :7 #justreusthings

Neymar - Suarez - Messi begint vorm te krijgen.

Ik vind van niet. Messi is het sterkst als ie centraal speelt(en dan zit de trage Suarez op de flank wat te dolen) en voor/naast hem 2 flankspelers heeft lopen. Ik had Suarez nooit gekocht. :N Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Wolfsburg is weer op dreef, geweldig :)

Chelsea heeft spijt dat het Kevin De Bruyne verkocht heeft. Dat stelt Klaus Allofs, de sportief directeur van Wolfsburg die de Rode Duivel naar Duitsland haalde, in het Duitse blad Kicker.

Korreltje zout dus, hoe logisch het ook lijkt. Iedereen kan dit namelijk roepen.

Geplaatst: (bewerkt)
Tja, voor spijt is het nu wel veel te laat, haha.

Kevin heeft er net weer een assist bij, maar wat een afwerking van Bas Dost. Tsjonge jonge. :puh:

Korreltje zout dus, hoe logisch het ook lijkt. Iedereen kan dit namelijk roepen.

KDB is nu meer dan het dubbele waard. Dus als ze daar geen spijt over zouden hebben, dan is Chelsea echt achterlijk. :puh: Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Ik weet dat hij het zei, maar was gewoon meer een indicatie van hoe hij steeds beter wordt met de wedstrijd

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...