Megadreams Geplaatst: 29 juli 2014 Rapport Geplaatst: 29 juli 2014 Budget: Ongeveer €800 mag ietswat schommelen indien nodig Doel: Programmeren/Scripten | Gaming | Video editing | Modelling | Photoshop Merk pc of samengesteld: Samengesteld Benodigde randapparatuur: Toetsenbord, indien mogelijk binnen prijsklasse nog een extra scherm SSD, ja of nee?: Indien mogelijk binnen de prijsklasse liefst wel voor het booten van de OS Besturingssysteem: Niet nodig, ik heb nog een bruikbare licensie Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Muis+scherm Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Volledig zelf Extra koeling (voor overklokken)?: Nee tenzij nodig Reageren
Big Boss Geplaatst: 29 juli 2014 Rapport Geplaatst: 29 juli 2014 Voor video editing is vooral de CPU belangrijk voor het renderen. Voor gamen, modelen en Photoshop moet dan weer de kracht geput worden uit de GPU. Als je écht veel video rendering gaat doen dan kan je handig gebruik maken van de multi-threading van een Core i7. Anders lukt het wellicht ook met een i5 en dat scheelt aardig in prijs. Dus laat het even weten. Morgen zal ik dan eens een samenstelling maken. Reageren
Megadreams Geplaatst: 30 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2014 Een i5 lijkt me wel goed genoeg voor alles wat ik wil doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.