Jump to content

[Aanvraag signature] KaiSkillzz


Kaitjee98

Recommended Posts

Gegroet allemaal,

Ik zou graag een nieuwe signature willen en aangezien ik niet capabel ben om er zelf een te maken vraag ik of jullie er een voor mij zouden kunnen/willen maken.

Afmeting: De maximale toegestane grootte (500x150)

Stijl: Maak er iets moois van

Tekst: Mijn naam en de tekst 'Dare to Zlatan' in chique, vloeiende letters. (Naam en tekst)

Afbeelding:

Zlatan-Ibrahimovic-Cool-HD-Wallpaper-330x200.jpg

Ik zou het erg appreciëren als er iemand een poging waagt om dit voor mij te maken. :)

Alvast bedankt!

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Heb een aantal handtekeningen voor je proberen te maken. Zijn allemaal vrij simpel; hier een daar een filter en een rand eromheen. Maar goed ik vind het ook gewoon wel grappig om het een en ander te proberen, zo veel kan ik ook nog niet in Gimp/photoshop :puh:

Kijk maar of je ze mooi vindt en of je er iets meedoet :)!

jYdaeDf.png

D2XBTct.png

vXKkmNJ.png

KEynQob.png

tmfGjVV.png

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Alvast bedankt dat jullie de moeite hebben genomen! Ik wacht eerst nog op eventuele andere inzendingen eer ik mijn keuze maak, want ik vind het namelijk ook zo lullig als iemand nog bezig is met de signature en dat ik ondertussen al met een ander signature zit terwijl diegene nog druk bezig is.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EDIT: Ik heb uiteindelijk de signature gekozen die ik nu onder mijn naam heb staan. Ik wil iedereen bedanken die de tijd en moeite heeft genomen om me te helpen.

Bedankt!

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...