Twedeldie Geplaatst: 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2014 Gisterenavond kwam ik op het idee om een topic te maken waarin vakantieverhalen gedeeld kunnen worden. Ik heb geen soortgelijk topic gevonden. Er zijn hier natuurlijk een paar regels aan gebonden. Forumregels respecteren; Als er iemand een gênant vakantieverhaal heeft verteld moet je hem daarom niet uitlachen, hoe gênant het ook mag zijn; Respecteer de verhalen van andere personen. Dus, heb jij een gênant, leuk, grappig, ... vakantieverhaal? Je mag het hier altijd delen! Normaal gezien moet ik de aftrap geven, maar ik heb niet echt een vakantieverhaal. Dit is vrijblijvend dus je moet je niet gedwongen voelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2014 Ik ging patat halen bij de snackbar. Ik bestelde, maar ik moest een halfuur wachten totdat ik mijn bestelling kreeg. (grote friet + frikandel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
super_senne Geplaatst: 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2014 Nou ik was gisteren aan het fietsen en toen werd het slecht weer en toen werd ik nat einde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iRico Geplaatst: 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2014 Ik sprong op een camping in een zwembad maar er zat geen water in :$ P I J N L I J K Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2014 Wel, ik zat achter mijn bureau, sloeg een boek open en leerde het Dat is wat zielig, dan maar een leuk verhaaltje: Met een paar vrienden die ik al een jaar niet had gezien naar de feesten in mijn stad geweest. Was zeer leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 30 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2014 Ik heb vanmiddag iets raars meegemaakt. Mijn broer en ik waren gezellig aan het zwemmen toen mijn moeder de sleutel van de kamer bracht omdat ze ging wandelen. Ik gooide de sleutel naar mijn broer en hij gooide hem wat verder, zodat ik de sleutel kon opduiken. Ik gaf hem de sleutel toen terug tot hij plots wou testen of de sleutel door het rioolputje paste. Hij probeerde het en toen liet hij de sleutel (per ongeluk) los. Helaas is de sleutel nu weg en moeten we 50 Zwitserse Frank betalen (ca. 40 euro). Mijn vader is nu bezig aan de receptie om te vragen of de sleutel al terecht is. Anders moet mijn broer het allemaal betalen. En trouwens, met vakantieverhalen bedoel ik natuurlijk niet wat jullie daarnet hebben meegemaakt, maar iets opmerkelijk. Iets wat je in je vakantie hebt meegemaakt. Het kan van vorig jaar zijn of van nu of van nog veel vroeger. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2014 Nou ik ben vandaag jarig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2014 Als er iemand een gênant vakantieverhaal heeft verteld moet je hem daarom niet uitlachen, hoe gênant het ook mag zijn; Hoe precies moet ik mij dat digitaal uitlachen voorstellen? Hahahahahaaahaha ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 30 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2014 Als er iemand een gênant vakantieverhaal heeft verteld moet je hem daarom niet uitlachen, hoe gênant het ook mag zijn; Hoe precies moet ik mij dat digitaal uitlachen voorstellen? Hahahahahaaahaha ofzo? Niet helemaal, maar in persoonlijk bericht kan die persoon hem uitschelden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst: 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2014 Gisteren toen ik snoep at, beet ik op mijn tong. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2014 Om effe sireus te zijn Ik ging een paar jaar geleden naar Denemarken met mijn gezin en daar was een heel groot springkussen op het strand toen was ik 8 ofzau en dat was geniaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2014 Goed, laten we dit topic is ombuigen tot een leuk en interessant topic, vol leuke, interessante of gênante verhalen m.b.t. vakanties. Mijn mooiste reis tot nu toe heb ik gemaakt in november: Australië. Eén van de meest bizarre dingen die ik daar meemaakte was "gewoon" de infrastructuur. Perth is een grote stad in het westen van Australië en heeft bijna 2 miljoen inwoners (3 a 4 keer zoveel als Amsterdam!). Als je daar de stad uit rijdt, dan is er slechts een tweebaanssnelweg. Kan je je dat voorstellen? Dat je net buiten Amsterdam een snelweg van slechts twee banen hebt? Maar dat was nog niet alles. Als je een 5-10 minuutjes buiten de suburbs kwam, dan had je gewoon maar een snelweg met één baan. Elke x km had je een stukje inhaalstrook als tijdelijke tweede baan. En je reed rustig een half uur zonder iemand tegen te komen. Echt heeeeeel bizar, als je dat vergelijkt met het verkeer in Nederland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2014 Ik ben afgelopen weekend naar Drouwenerzand geweest aangezien dit ongeveer 30 minuten rijden van mijn huis is. Wanneer je de website bezoekt, zul je zien dat het een kinderattractiepark is en dat al het eten en drinken gratis is. Aangezien je na 15:00 uur korting krijgt (bliksembezoek), zijn we rond die tijd daar gearriveerd. Ik heb geen idee hoe het park eruit ziet want we hebben 3 uur lang in de snackbar gezeten van het park omdat het zo goedkoop was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2014 Ha daar ben ik ook vele malen geweest in mijn jongere jaren. Het staat ook meer bekend om het onbeperkt eten dan de attracties, dat ook gewoon prut is Ik heb altijd wel mooie tijden gehad in Verkeer park Assen gehad. Lekker rond karren in de trap auto's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.