Noa Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 hee mensen ik weet waar zo n boxville staat om te overvallen en ik weet hoe je dat moet doen maar weet iemand een huis waar ik dat kan doen??? Reageren
Jowx Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) hee mensen ik weet waar zo n boxville staat om te overvallen en ik weet hoe je dat moet doen maar weet iemand een huis waar ik dat kan doen??? Als je die missie doet komen er vanzelf gele pijlen voor de deuren waar je in kan breken. in Grove Street staan behoorlijk wat van dat soort huizen. :ph34r: Greetz jowx Bewerkt: 22 juli 2005 door jowx Reageren
Dri3s Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) hee mensen ik weet waar zo n boxville staat om te overvallen en ik weet hoe je dat moet doen maar weet iemand een huis waar ik dat kan doen??? Je moet op + drukken dacht ik, op PS2 op R3. Dan ga je die missies's doen. Je kan deze alleen maar 's nachts doen. Ik weet niet juist hoelaat. Je moet maar eens de missie's overdag proberen en dan zie je hoelaat. Dan komen er gele pijlen voor de deuren te staan. Bewerkt: 22 juli 2005 door SayHello! Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Als je de zoekfunctie gebruikt, kom je ook een heel end! <_< Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) In elk huis waar een gele pijl voor de deur staat. Bij B-Dup in de buurt staan behoorlijk wat huizen.(als je tenminste weet waar die woont ) En @ need my speed hieronder: Dat wist hij al! Bewerkt: 23 juli 2005 door GTA-lover Reageren
need my speed Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 En met 2 activeer je Burglar missies, mits het tussen 20:00 en 6:00 is en je in een zwarte Boxville zit, die is te vinden bij de gym in Los Santos. Reageren
Noa Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) tanx Bewerkt: 2 augustus 2005 door Noa Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.