StefanF Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 ik heb eigenlijk 2 vraagjes: Als je een trailer achter een vrachtwagen heb kan je die ook weer eraf halen? Zoja met welke toets en in de haven staat een heftruck kan je die "lepels"ook bewegen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) ik heb eigenlijk 2 vraagjes: Als je een trailer achter een vrachtwagen heb kan je die ook weer eraf halen? Zoja met welke toets en in de haven staat een heftruck kan je die "lepels"ook bewegen?? vraag 1: Er is geen speciale knop om een trailer los te koppelen, dit kan alleen door een scherpe bocht te maken. --------------- Vraag2: Ja dat kan, je kan ze omhoog en omlaag laten gaan. ps2: R3 omhoog/omlaag pc : 8 op numpad voor omhoog, 2 op numpad voor omlaag. ---------------- Ik op dat je hier wat aan hebt! Greetz jowx Bewerkt: 22 juli 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StefanF Geplaatst: 22 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 ik heb eigenlijk 2 vraagjes: Als je een trailer achter een vrachtwagen heb kan je die ook weer eraf halen? Zoja met welke toets en in de haven staat een heftruck kan je die "lepels"ook bewegen?? vraag 1: Er is geen speciale knop om een trailer los te koppelen, dit kan alleen door een scherpe bocht te maken. --------------- Vraag2: Ja dat kan, je kan ze omhoog en omlaag laten gaan. ps2: R3 omhoog/omlaag pc : 8 op numpad voor omhoog, 2 op numpad voor omlaag. ---------------- Ik op dat je hier wat aan hebt! Greetz jowx ok bedankt!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.