Jump to content

Eigenschappen voor promotie

Recommended Posts

• Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

2

• SpacyColours

2

• 3L1077

2

• ERRWINS

1

Geplaatst: (bewerkt)

Gefeliciteerd Thundercover! Dat wordt wennen je nieuwe kleurtje, na meer dan een jaar je zien in je paarse jasje, maar dit heb je zeker verdiend. :tu:

Bewerkt: door Asphyxiated
Geplaatst:
Nou ik word er niet warm of koud van.

Dat zal wel weer eens niet :7

Gefeliciteerd Thundercover, erg leuk man! :)

Geplaatst:

Dat zijn een stuk minder eigenschappen dan het aantal dat benodigd is om Global Moderator te worden, moet je maar denken.

In elk geval hoop ik dat je er zo veel mogelijk van zult waarmaken. Maar ik zei al eens he, in mijn ogen was je allang admin; ze moesten slechts je naam goed kleuren.

Geplaatst:

Gefeliciteerd Thundercover! Dat wordt wennen je nieuwe kleurtje, na meer dan een jaar je zien in je paarse jasje, maar dit heb je zeker verdiend. :tu:

Het ziet er een beetje vrouwelijk uit eigenlijk, maar dat komt vast omdat ik een lange rode naam met Dutchy3010 ben gaan associëren. Maar ja, alles went.

Geplaatst:

Proficiat Thundercover! Altijd correct, met kennis van zake en steeds menselijk. Jouw hebben we nodig. Recht door zee (ooit ook al tegen bepaalde zaken - terecht - die ik zei op het forum ), zo hoort het. Pure klasse en dik verdient. Ik heb alle vertrouwen in jouw!

Geplaatst: (bewerkt)

Gefeliciteerd, Thunder! 100% verdient, die promotie! :tu:

Edit: best wel wennen om je nu in een rood kleurtje te zien, in plaats van paars. :puh:

Bewerkt: door Basssss

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...