Crypteq Geplaatst: 31 juli 2014 Rapport Geplaatst: 31 juli 2014 Normaal maak ik altijd mijn eigen signature wel, en soms komt er nog wel wat aardigs uit (al zeg ik het zelf ) Maar wil wel eens een signature die wat langer mee kan gaan. Zoals je al kan zijn heb ik alles in het Kerbal Space Program "thema', hier zou ik dan ook graag een signature van willen. Samengevat: Type: Signature Stijl: Sci-fi, maar mag ook iets anders als je een beter idee hebt. Thema: Kerbal (Space Program) Grootte: 500 X 150 (standaard signature grootte) Voorbeeld: Mijn huidige signature, al dient deze nieuwe veel beter te worden. Tekst: Accomplished Space Engineer Rand: Nee, het hoeft ook niet helemaal opgevuld te worden zodat het en een gevulde rechthoek is (bijvoorbeeld bij mijn huidige signature) Kleuren: Meer richting het donker Render: Geen voorkeur Extra: Dient iets van een Kerbal te bevatten. Zie graag een of meerder mooie creaties tegemoet. Alvast bedankt. Reageren
3L1077 Geplaatst: 31 juli 2014 Rapport Geplaatst: 31 juli 2014 (bewerkt) Ik probeer iets. Wat denk je, misschien iets te rommelig? Kan nog alles veranderen! Bewerkt: 31 juli 2014 door 3L1077 Reageren
Crypteq Geplaatst: 31 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2014 Dat ziet er al heel tof uit! Kan je misschien de tekst in een wat donkere kleur doen? En vindt de achtergrond wat "leeg", kan je die iets opvullen? Al zouden het maar met wat abstracte lijnen zijn o.i.d. Maar voor de rest, top! Reageren
3L1077 Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 Whatcha think? Aarzel niet als je iets niet goed vindt hé, alles kan altijd veranderd worden! Reageren
Crypteq Geplaatst: 1 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 Hij is helemaal perfect, Top! Hartelijk bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.