Tjapie Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Ik vroeg me af of er een mod bestaat voor grotere velgen in SA, want altijd als je auto's helemaal hebt getuned zitten er van die kleine lullige velgen onder <_< Dus dat je bij bijvoorbeeld 'Wheel Arch Angels' kan kiezen tussen 'medium' en 'large' wielen ofso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Nee, zo'n mod bestaat nog niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 ik zou zeggen ga het zelf eens proberen maak zelf een mod om je wielen groter te maken Succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjapie Geplaatst: 22 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) Hehe Zo handig ben ik helaas niet Bewerkt: 22 juli 2005 door Tjapie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.