aron24 Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 Politicus, omdat je van je land houdt(zie AVA en naam) Reageren
Votair Geplaatst: 1 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 (bewerkt) Pizzabezorger, omdat ik denk dat je veel van pizza houdt. Bewerkt: 1 augustus 2014 door Votair Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 Schapenscheerder, omdat je met het beroep "schapenkweker" op de proppen kwam. Met schapen heb je iets of je vindt het maar niets. Nu jij, ja jij, hebt iets met schapen vermoed ik Reageren
Nissan Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2014 Huurmoordenaar. Het is Mitch, jongens Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2014 >>> Door SpacyColours: Regels: - Geef een motivatie bij het beroep dat je iemand toekent; waarom vind je dat beroep bij diegene passen? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2014 Max gaat een maidcafe runnen, de plannen liggen al klaar. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2014 Gigolo. Motivatie is overbodig want het is Oppai. Reageren
NicolaB Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2014 Chefkok. Nu al dé man bij uitstek voor al uw catering tijdens evenementen, straks de chefkok met cateringmogelijkheden. Beetje soort Gordan Ramsey, al is het alleen maar omdat ie het leuk vind om op iemand te voeteren tijdens zijn werkzaamheden. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2014 Gezien je posts, met name in opinie, lijk je me wel geschikt als gemeenteambtenaar. Reageren
Votair Geplaatst: 4 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 Ninja, omdat je in je naam ''ninja'' hebt staan. Reageren
Together Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 Iets met ICT. Omdat je er nu al zo veel vanaf weet. Kan je er later ook mee werken . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.