SpacyColours Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 (bewerkt) GTA5MAN, als je 18 wordt. En grootvizier, omdat je je hier registreerde met een topic waarin je vroeg waar je de sultan kon vinden. Bewerkt: 4 augustus 2014 door SpacyColours Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 Astronaut. want hij space't hem wel eens flink Reageren
Votair Geplaatst: 4 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 Zoiezo, iets in de sport. Commentator misschien? Reageren
TrueSkum Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 (bewerkt) Burgemeester van een afgebrand dorp. Bewerkt: 4 augustus 2014 door TrueSkum Reageren
Votair Geplaatst: 6 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Zo'n tatoeage kerel, omdat je in je signature bij een tatoeage shop staat. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Je gaat in de dierenwinkel staan, baseer ik op de beestenbende in je avatar en sig. Reageren
aron24 Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Detective, vanwege je sign. Want daar staat, een detective op in personage en gewoon de tekst detective. Reageren
1974 Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Detective, vanwege je sign. Want daar staat, een detective op in personage en gewoon de tekst detective. Af te leiden van je Avatar en Signature, kan ik met wijze woordjes zeggen dat u later, een groots "fotograaf" Zult worden . Reageren
Niked Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Tekenaar als je jouw tekeningen ziet ze passen perfect in een strip Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Iets met games denk ik Reageren
Votair Geplaatst: 6 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Autocoureur, omdat je in avatar auto's het staan. Daar baseer ik het op. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 (bewerkt) DJ Omdat eh... tja... eh omdat je heel af en toe wel eens van avatar wisselt? En dat is in feite eigenlijk dat je dan... dat je dan eigenlijk plaatjes eh... ja... plaatjes verwisselt, plaatjes draait, of. Of nou ja zoiets. Doen DJ's ook. Bewerkt: 18 november 2014 door SpacyColours Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Dichtpiet, maar dan wel een witte hè. Anders zou je een racist zijn. Omdat je altijd leuke gedichten schrijft en ook wel heel erg houd van gek doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.