Fireman Geplaatst: 22 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Nee die straan niet in hun huis dat is eigenlijk mijn gastje ik gebruik player selection screen Reageren
Floppy Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Hoe kom je op al die plekken zoals het vliegveld en die huizen?! Reageren
Flame^ Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) Hoe kom je op al die plekken zoals het vliegveld en die huizen?! Waarschijnlijk via Blue Hell/Interior Hell. Met de zoekfunctie kan je er waarschijnlijk meer informatie over vinden. Zoekresultaten op "Blue Hell" zoekresultaten op "Interior Hell" Bewerkt: 22 juli 2005 door Big Smoke Reageren
Fireman Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Ja via de interior hell, ik gebruik zelf de san andreas place manager om bij bijvoorbeeld het vliegveld te komen omdat je op die hoogte niet meer met jetpack kan vliegen. Er is een spoort zone waarinn je met je jetpack kan vliegen dat is rond de ganton gym. Ga de ganton gym binnen schiet alle gastjes. spawn een jetpack en ga op de gele pijl staan met je gezicht naar de deur. vlieg omhoog tot net op het plafond, het is daar helemaal zwart vlieg dan naar links en blijf rechtdoor vliegen totdat je een gele pijl in de lucht ziet hangen, je moet wel een beetje op de zelfde hoogte blijven. Ga op de gele pijl staan en doe je jetpack af, nu sta je in Brothel een hidden interior... Reageren
Caltson Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 hoe kom je daar in liberty city??? :o heb je ARMAX of Gameshark voor nodig Reageren
Caltson Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Ja via de interior hell, ik gebruik zelf de san andreas place manager om bij bijvoorbeeld het vliegveld te komen omdat je op die hoogte niet meer met jetpack kan vliegen. Er is een spoort zone waarinn je met je jetpack kan vliegen dat is rond de ganton gym.Ga de ganton gym binnen schiet alle gastjes. spawn een jetpack en ga op de gele pijl staan met je gezicht naar de deur. vlieg omhoog tot net op het plafond, het is daar helemaal zwart vlieg dan naar links en blijf rechtdoor vliegen totdat je een gele pijl in de lucht ziet hangen, je moet wel een beetje op de zelfde hoogte blijven. Ga op de gele pijl staan en doe je jetpack af, nu sta je in Brothel een hidden interior... maar van waar of welke missie is die brothel??? Reageren
maarte41 Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Dat interieur is niet gebruikt in de game. Reageren
Fireman Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Sommige zeggen dat het het hotel was in Angel Pine waar je een missie voor Tenpenny moest doen maar dat geloof ik niet. Reageren
Giorgo Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) Ik heb dit ergens gevonden op internet maar hoe kom je daar met denise?. Bewerkt: 24 juli 2005 door chaos-power Reageren
Jozz Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Groterbeeld Groter beeld Ik zet er later nog wel meer bij hoe kom je daar.wil je het pleas uitleggen (die foto`s waren grappig man Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Geplaatst: 25 juli 2005 Ik vindt ze egt mooi gemaakt zeg hoe jullie dat doen weet iuk niet maar het is wel gaaf! Reageren
W3sl3y Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Geplaatst: 25 juli 2005 Bij welke missie kom je hier? Reageren
Fireman Geplaatst: 26 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2005 Bij welke missie kom je hier? In geen een dit is het Vie Stadium niemand weet wat het in SA doet Reageren
Jorge_F Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Geplaatst: 26 juli 2005 *plaatje* Bij welke missie kom je hier? In geen een dit is het Vie Stadium niemand weet wat het in SA doet Waarom zetten ze die er dan in godsnaam in als het geen functie heeft <_< ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.