Crifox Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Is ook te zien in de hot coffee mod Reageren
ViceAgent Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (gtagangster @Geplaatst op 3 Aug 2005, 19:17:08) VC POSTERS?????????T'is ryder Druk eens op het plaatje, dan zul je het een stuk duidelijker zien en kijk dan goed in dat rode vak, je zult daar vice city zien staan. Ik zelf vind ook wel dat het plaatje een beetje te onduidelijk is. ik kan er echt geen VC poster zien,aan welke kant dan? Kijk is goed joh, er staat een rood vierkant omheen.. Klik op het plaatje Reageren
GrandTheftMart Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Zal wel een of andere domme vraag zijn, maar hoe okm je in Liberty City? Reageren
Giorgo Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Dat kan je in dit topic vinden. Hier klik maar. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Zal wel een of andere domme vraag zijn, maar hoe okm je in Liberty City? PS2 Versie: Je hebt armax nodig. Gebruik voortaan de zoekfunctie. Resultaat: >KLIK<. PC: Je kunt er heen met een teleporter. Die is op veel GTA sites te vinden. Zie hier de resultaten: >KLIK<. XBox: Weet ik niets van. Reageren
Juju Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 PS2 Versie: Je hebt armax nodig. . ff offtopic: dus je komt er niet zonder armax? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 PS2 Versie: Je hebt armax nodig. . ff offtopic: dus je komt er niet zonder armax? Nee, alleen via de missie Saint Mark's Bistro. Voor verdere vragen, PM me, nu weer ontopic! Reageren
Fireman Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2005 PS2 Versie: Je hebt armax nodig. . ff offtopic: dus je komt er niet zonder armax? Nee, alleen via de missie Saint Mark's Bistro. Voor verdere vragen, PM me, nu weer ontopic! Je kan er wel komen zoek maar een snaar mijn uitleg over interior and blue hell. Reageren
Advancegta Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Hehe, CJ heeft zijn eigen land. :lol: Echt mooie pics Fireman! er staat ook tokyo bij mischien dat dat een aanwijzing is dat de vlgendfe gta in tokyo afspeelt Reageren
Sh Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Zal wel een of andere domme vraag zijn, maar hoe okm je in Liberty City? PS2 Versie: Je hebt armax nodig. Gebruik voortaan de zoekfunctie. Resultaat: >KLIK<. PC: Je kunt er heen met een teleporter. Die is op veel GTA sites te vinden. Zie hier de resultaten: >KLIK<. XBox: Weet ik niets van. Weet iemand iets van xbox? Reageren
Fireman Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Laat ik dan maar meteen de hele handel zien . SF garage Prive jet Ongebruikt save house Donut Shop More is Coming Soon !! Dese foto's zijn wel een stuk betere kwaliteit dan mijn Print Screen foto's Reageren
Sunray Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) je kunt wel in liberty city geraken op de ps2 heb ik al zelf gedaan zonder die armax. Liberty City (PS2): 1. zet een quad en Maverick in je doherty garage. (Hoe? door de maverick voor de garage te landen en hem er dan in te duwen). 2. ga de ganton gym in schiet iedereen dood vlieg naar de kronkelende wegen in red country. 3. Je komt nu bij de garage in SF kijk in de garage daar staan de quad en de maverick (onzichtbaar) 4. zet de cheat cars float when hit aan. 5. beuk met de quad tegen de maverick aan. 6. ga nu in de maverick, je kan nu zo hoog als je wilt 7. vlieg naar het stuk in Noord Los Santos waar die tennisvelden liggen. Bewerkt: 26 maart 2006 door Sunray Reageren
Lantyz Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Op WikiGTA staat een stap-voor-stap methode om zonder trainers of cheatdisks in Liberty City te komen: Liberty City (Hidden Interior) Reageren
Fireman Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 dat van mij gaat ook hoor Wat jij zegt is ook precies hetzelfde... Iedereen die screenshots van interiors heeft mag ze trouwens hier gewoon bijzetten hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.