Phoenyxar Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2014 De Beagle. Hij is eigen aan San Andreas en de Dodo vind ik nu geen leuk vliegtuig om mee rond te gaan, de Beagle is vele stabieler. BF-400 vs. FCR-900 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 6 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2014 FCR-900, lekker snel en best zeldzaam Turismo vs. Phoenix? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrfilmpjesmaker123 Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2014 Turismo , vind ik iets er iets beter uit zien , en rijdt ook wat lekkerder. SWAT tank of Sandking? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2014 De S.W.A.T. De enige reden is dat de SWAT tank een waterkanon heeft. Iets wat de sandking toch mist. Daarbij vindt ik de besturing van de SWAT toch beter, sandking heeft voor mij meer het gevoel dat hij elk moment kan omslaan. Caddy vs. Kart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 11 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2014 Ik vind ze allebei verschrikkelijk, maar dan toch de Caddy maar omdat deze nog normaal stuurt Stallion of een Washington? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2014 (bewerkt) Washington, omdat het een wat luxere auto is. Seasparrow of Leviathan. Bewerkt: 29 september 2014 door 14569 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2014 Leviathan! Ik vind helikopters net wat leuker in SA dan dat de kleine vliegtuigjes zijn, het is dan ook nog eens een unieke helikopter geweest. Feltzer vs Windsor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrfilmpjesmaker123 Geplaatst: 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2014 Feltzer , rijdt fijner en ziet er mooier uit. Pizzaboy of Utility van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 29 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 september 2014 De Utility van graag, scootertjes zijn mij te langzaam ZR-350 vs. Super GT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2014 Ik heb niet zo heel veel met de ZR-350, die laat ik meestal passeren als ik hem tegenkom. Op zich is het geen verkeerde auto, maar als ik de keuze heb tussen deze en een andere sportwagen, valt mijn keuze doorgaans op die andere. Zodoende ga ik nu ook voor de Super GT. Een beetje een gevoelskwestie. Cabby versus Walton. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2014 Dat verschil is nogal drastisch. Ik rijd weinig in de Walton. De Cabby rijd opzich wel fijn maar er zijn betere alternatieven. De Cabby dus. NRG-500 of de Bullet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2014 (bewerkt) NRG-500, ik vind motoren gewoon erg leuk, overal lekker snel tussendoor en lekker stunten. cargobob of raindance Bewerkt: 30 september 2014 door 14569 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2014 Ik ben genoodzaakt om voor de Raindance te gaan. De aantal keren dat ik in een Cargobob heb gevlogen vallen letterlijk op één hand te tellen... De Raindance pikte ik altijd van Santa Maria Beach, leuk dingetje. Tampa of Clover? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 5 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2014 Tampa, vrij zeldzaam. Lekker vierkant uiterlijk, prima geluid en goed te modden/tunen Merit vs. Elegant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2014 Merit Hij is wat zeldzamer om vinden en er hangt toch een klein mysterieus sfeertje rond (555 We Tip) dus vind hem wat interessanter. Oceanic vs Glendale Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.