Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Dan ga ik sowieso voor de HPV1000. De Wayfarer vind ik er veel logger uit zien, die pik ik eigenlijk nooit mee.

Fire Truck of Fire Truck Ladder? :)

• Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• RUBENN

11

• Matthias1999

11

• Phoenyxar

8

• .PhoeniX.

8

Geplaatst:

Fire Truck, vanwege de spuit waar je pedestrians plat mee kan spuiten brandjes mee kan blussen.

Perennial of Regina?

• 3 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Perennial sowieso. Omdat ik er gewoonlijk méér in rijd dan in 'n Regina. Het voertuig is eveneens ook geschikt om mee te off-roaden én kan

grote, snelle auto's makkelijk van de weg rammen.

Stuntplane of Dodo?

Bewerkt: door .PhoeniX.
Geplaatst:

Zoiezo de Stuntplane omdat hij veel specialer is dan de Dodo en naar mening veel fijner vliegt.

Cabbie of Taxi?

Geplaatst: (bewerkt)

Cabbie. Aangezien het 'n unieke model heeft; Géén andere voertuig heeft dezelfde ontwerp dan het eerdergenoemde voertuig. De Taxi heeft evenals de Police Car (SFPD, LSPD uitsluitend, gezien de LVPD variant 'n héél diverse design heeft.) én tenslotte de Premier, dezelfde model. Maar dat terzijde. Daarnaast vind ik de Cabbie persoonlijk 'n hele leuke auto. :)

BMX of Mountain Bike?

Bewerkt: door .PhoeniX.
Geplaatst:

Eigenlijk ben ik me nooit zo bewust van dat onderscheid, behalve het verschil in uiterlijk (de pakjesdrager) merk ik weinig verschil in het fietsen. Ik fiets sowieso niet zoveel in SA; maar als ik fiets denk ik toch dat ik vaker op een BMX zit. Puur toevallig.

Walton of Perennial?

Geplaatst:

Walton, heeft een leuk 'boers imago' :puh: En een passend motorgeluid, ik rijd er best vaak mee.

Remmington of Savanna.

Geplaatst:

Elegy omdat hij gebaseerd is op een Nissan Skyline en ik vind tweedeurs auto's zoiezo al mooier.

Reefer of Dinghy?

Geplaatst:

Reefer. Ik ben (zoals gewoonlijk) 'n enorme fan van vissersboten. Tevens vaar ik er best wel vaak in als ik SA aan het spelen ben. :)

FBI Rancher of FBI Truck?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...