Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heehallo. Ik het zelf een 'skin'gemaakt voor Wang cars. Als ik deze in het spel zet krijg ik in het spel alleen een vaag gebouw. Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe? Ik gebruik IMG tool en TXDworkshop.

Bij voorbaat dank

Geplaatst: (bewerkt)

heb je alles als bmp opgeslagen?

leg is uit hoe je het hebt opgeslagen

Bewerkt: door killerfist
Geplaatst:

Ik heb geen webspace om de screenshot op te zetten, maar op zich doe ik alles precies hetzelfde als ik bij andere gebouwen heb gedaan, alleen is lijkt het alsof de textures doorelkaar zitten en een andere grootte hebben

Geplaatst: (bewerkt)

als je alleen iets vaags ziet heb je het verkeerde eringezet bij img tool

is bij mij ook een keer gebeurd

heb je wel het hele bestand erin gezet wangcars.sfse.txd en niet iets dat je hebt gemaakt

Bewerkt: door killerfist
Geplaatst:
Ik heb geen webspace om de screenshot op te zetten, maar op zich doe ik alles precies hetzelfde als ik bij andere gebouwen heb gedaan, alleen is lijkt het alsof de textures doorelkaar zitten en een andere grootte hebben

Je kan je screens gratis uploaden op www.imageshack.us ;).

Geplaatst:

screenshot11vv.png

Dit krijg ik als ik wang cars heb veranderd. Ik heb van te voren de West coast customs mod gehad voor wang cars

Trouwens bedankt voor de imageshack tip!

Geplaatst:

ja ik heb dat ook gehad, zelfs had ik alle screens als BMP opgeslagen en toch diezelfde probleem gekregen, dan heb ik die garage met rust gelaten, dus niet texturen aan die garage

• 6 maanden later...
Geplaatst:

Dit probleem had ik ook, maar ik heb het opgelost.

opdeze link staan backupbestanden,

die moet je in je txd workshop weer replacen, en dan is het geregeld. (bij mij dan).

Er was eerst iets fout gegaan. Nu heb ik er een ferrari showroom van gemaakt, die staat ergens

in de textures showroom en nu doet ie het wel.

ik hoop dat je er wat aan hebt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...