iRico Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2014 (bewerkt) Type: YouTube banner Stijl: Modern Grootte: De grote van een YouTube banner Voorbeeld:http://prntscr.com/495736 Tekst: DerpyGames tekst 2: Call of duty,FIFA,GTA en meer! Rand: N.V.T Kleuren: N.V.T Render (optioneel): Een render van Call of duty , FIFA14 , GTA5 & Watchdogs Extra (optioneel): Zie het voorbeeld voor wat ik bedoel! Bewerkt: 3 augustus 2014 door iRico Reageren
Twedeldie Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2014 Ik zal dinsdag even voor je kijken! Reageren
iRico Geplaatst: 3 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2014 Alvast bedankt, alleen morgen komt de eerste video online dus eigenlijk graag vandaag of morgen :$ Reageren
Twedeldie Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2014 Dat zal helaas niet gaan. Ik heb alleen Photoshop op mijn laptop. Maar die moet ik nog gaan ophalen en ik kan hem vanaf dinsdag pas afhalen. Reageren
iRico Geplaatst: 3 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2014 Heb even zelf een tijdelijk gemaakt deze kan je ook gebruiken als voorbeeld! https://www.youtube.com/user/DerpyGamesNL Reageren
iRico Geplaatst: 5 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Ik had de verkeerde Avermedia bestelt en die komt pas over 1-2 werkdagen dus je heb de tijd Reageren
Twedeldie Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Ik heb even snel wat geprobeerd. Ik heb wel geen idee hoe het zal uitkomen als je het upload in YouTube. Als er iets niet naar wens is moet je het maar reageren. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Ik heb even snel wat geprobeerd. Ik heb wel geen idee hoe het zal uitkomen als je het upload in YouTube. Als er iets niet naar wens is moet je het maar reageren. [sig] Het kan aan mij liggen, maar dat stukje met Bale ziet er niet heel scherp uit? Reageren
Twedeldie Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 (bewerkt) Ja, klopt. Maar het was de beste afbeelding die ik kon vinden. Ik ga het anders even aanpassen. Edit: Ik heb iets nieuws gevonden voor FIFA en ik heb aan de tekst een Gradient Overlay toegepast. Bewerkt: 6 augustus 2014 door Twedeldie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.