Jump to content

GTAForum - Top 20


ERRWINS

Recommended Posts

Wat een prachtige lijst zeg! Ik luister ook de link van Froodooo op het moment. Super! icon_mrgreen.gif Mensen die stemmen + ERRWINS + Froodooo: Jullie zijn toppers. Bedankt voor deze geweldige lijst.

Overigens die voorstellijst; please... Waarom moet ik elke vraag beantwoorden? Uit die lijst wil ik geen enkele.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 199
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    81

  • NicolaB

    22

  • Froodooo

    16

  • Visser23

    13

Bedankt, Froodooo. Echt geweldig!

TD vroeg me of dit mogelijk was, wat natuurlijk zo was. Volgende week heb ik een lijst van 1974 en daarna is alles weer bij het oude.

Het is en blijft een 'voorstellijst' hè :)

Iedereen mag me een PB sturen met hun voorkeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor het eerst maar eens gestemd en de eerste lijst is gewoon puur goed. Die top 10 verander je echt niet zo snel. En inderdaad, de voorstel lijst is gewoon poep. Ik heb maar voor de Gorillaz gestemd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal bij de volgende editie een 'geen van bovenstaand' toevoegen wanneer je niet eens bent met de voorstellijst maar toch wilt stemmen :)

Is inderdaad handig, want nu krijg je een fout melding als je niks aanvinkt bij de voorstellijst :).

Heb tevens weer gestemd :D, laten we Queen terug naar 1 brengen!

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje jammer dat er nummers van 30 en 10 minuten in de voorstellijst staan :puh: Die laatste is overigens Miles Davis ;)

Is er ook een waardedalende formule (bijv. kracht van stemmen tegenover aantal weken in de top*), zodat bepaalde nummers ook de kans krijgen om hogerop te komen of wordt dit een top 20 aller tijden?

Als het laatste het geval is, kan dit dan niet beter een grotere top worden? Er zijn wel meer dan 20 nummers die in mijn top aller tijden kunnen zitten. :Y

*bijv:

week 1 = +1 stem

week 15-20= -1 stem

week 20-25= -2 stemmen ( vanaf week 21 in memoriaallijst)

week 25-30= -3 stemmen

etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet het zo zien:

Elke week kunnen leden stemmen op nummers die al in de Top 20 staan en op nummers van de voorstellijst. Ik kijk puur naar het aantal stemmen en kom zo tot de conclusie voor een volgende lijst. Stel je voor, de hoogste aantal stemmen voor een nummer is 10. Dan komt die op nummer 1. Daarna is 9 aan de beurt, dan ga ik de hele lijst (inclusief voorstellijst) af op zoek naar nummers met 9 stemmen. Is er maar 1? Dan komt die op 2. Zijn er meerdere? Dan is het nummer wat ik als eerste tegen kom met 9 stemmen als eerst aan de beurt (dus op nummer 2) en daarna de volgende op nummer 3.

Zolang er nog gestemd wordt op de liedjes, die er al vanaf het begin in staan, zullen deze in de lijst blijven staan totdat deze niet genoeg stemmen meer krijgen. Uiteraard kan ik er binnenkort een Top 40 van maken maar dat zal dan vanaf volgend jaar worden, mits er animo voor is. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ben ik niet met je eens aangezien Queen lang op nummer 1 heeft gestaan, is het nu verstoten door Toto. Ook heeft Hotel California er bijna uit gelegen maar dat herstelde zich al snel. Er is veel variatie alleen laat de lijst wel zien dat de leden op het forum, over het algemeen, van dezelfde muziek houden. De nummers die er nu in staan, zijn werkelijk pareltjes en dan is het moeilijk om daar over heen te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke. Ik vind dit lijstje grotendeels niet zo goed, maar ik vind het jammer dat ik al een paar weken tegen dezelfde vastgeroeste top loop te kijken. (Ook ik vind het allemaal top nummers, maar niet de enige topnummers :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Met een maximum van twintig zul je altijd zien dat er nummers van wereldformaat buiten de lijst vallen. Waar zijn bijvoorbeeld The Beatles? Waar zijn The Rolling Stones? En sommigen zullen zeggen: waar is U2? Waar is Coldplay? Waar is Marco Borsato, van mijn part?

Misschien maar een GTAForum Top 2000 maken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Met een maximum van twintig zul je altijd zien dat er nummers van wereldformaat buiten de lijst vallen. Waar zijn bijvoorbeeld The Beatles? Waar zijn The Rolling Stones? En sommigen zullen zeggen: waar is U2? Waar is Coldplay? Waar is Marco Borsato, van mijn part?

Dat bedoel ik :puh:

@voorstellijst, dat lijkt me ook een goed plan. Anders ben je wel heel lang bezig :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...