Dr.Oppai Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Geplaatst: 28 september 2014 Teh_Ninja heeft wel een punt. Als je geen enkele lied in de voorstellijst beter vind dat de huidige lijst dan zou je er voor moeten kunnen kiezen om de top 20 zo te willen laten.
ERRWINS Geplaatst: 28 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2014 Er valt elke week wel wat te veranderen
ERRWINS Geplaatst: 29 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2014 Nieuwe week, nieuwe lijst!
GuitarGuy666 Geplaatst: 29 september 2014 Rapport Geplaatst: 29 september 2014 Gelijk gestemd. Weer een mooie lijst.
ERRWINS Geplaatst: 6 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2014 Daar is ie weer; de nieuwe lijst
.PhoeniX. Geplaatst: 6 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2014 Altijd leuk die poll's. Maar zijn die poll's elke week?
ERRWINS Geplaatst: 6 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2014 Elke week komt er inderdaad een nieuwe poll maar deze poll wordt spoedig samengevoegd met het topic.
Visser23 Geplaatst: 8 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2014 Ik heb weer even gestemd. Helaas op eentje uit de voorstellijst. Daarnaast heb ik in de top20 op twee minder gestemd dan vorige keer.
.PhoeniX. Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 Haha ik heb zojuist gestemd, er zitten trouwens wel leuke nummers tussen. En daarom vond ik het zo moeilijk om te stemmen.
ERRWINS Geplaatst: 11 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 Haha ik heb zojuist gestemd, er zitten trouwens wel leuke nummers tussen. En daarom vond ik het zo moeilijk om te stemmen. Je kunt op meerdere nummers stemmen hè en als je wilt op alles.
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2014 De bovenste lijst is helemaal top! Het is trouwens Still Haven't Found van U2. De onderste lijst vind ik echt dikke bagger. :$ Geen enkel nummer vind ik mooi, maar omdat ik moest stemmen heb ik maar op Let Her Go van Passenger gestemd.
Visser23 Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2014 De onderste lijst vind ik echt dikke bagger. Geen enkel nummer vind ik mooi, maar omdat ik moest stemmen heb ik maar op Let Her Go van Passenger gestemd. Ik vond de lijst inderdaad ook niet mooi, op één nummer na. Rude van Magic! vind ik een mooi nummer, maar dat vooral door de tekst. Het nummer gaat over 'vroeger' of een gezin dat volgens de oude standaarden leeft. Als je met een meid wilt trouwen moet je daarvoor de vader toestemming geven. Hij zegt hier nee tegen. Dit is overigens ook het enige nummer waar ik op gestemd heb.
ERRWINS Geplaatst: 14 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 Is de voorstellijst beter dan de actuele lijst? Oordeel zelf!
Visser23 Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 De voorstellijst is vele malen beter dan de vorige keer. Ik heb nu weer op een flinke hoeveelheid gestemd. Twaalf nummertjes krijgen voor mij de voorkeur in de voorstellijst, terwijl dit de vorige keer maar één was.
Recommended Posts