Bassieboy35 Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 Daar zitten veel pareltjes tussen, tof idee!
ERRWINS Geplaatst: 15 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 Bedankt, Bas! Nu moet je elke week terug komen om te stemmen hè
NicolaB Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 (bewerkt) Ook maar wezen stemmen. Tof dat je dit initiatief nog na een aantal weken in stand houd mijn stemming 42: A-ha- Take on me Foreigner - I Want To Know What Love Is Bon Jovi - Livin' On A Prayer Smoke on the Water - Deep Purple Passenger - Let Her Go Bob Marley - Could you be loved Dire Straits - Sultans Of Swing Billy Joel - Piano Man Survivor - Eye of the Tiger Nirvana - Smells Like Teen Spirit U2 - I Still Haven't Found What I Was Looking For Rolling Stones - Angie Simple Minds - Don't You (Forget About Me) Coldplay - Paradise mijn stemming voorstellijst 42 George Baker - Little Green Bag Mungo Jerry - In The Summertime Cash - Ring of fire Toto - Africa REO Speedwagon - Keep On Loving You Cher - If I Could Turn Back Time Tina Turner - The Best Phil Collins - Another Day in Paradise R.E.M. - Losing My Religion The Police - Every Breath You Take Michael Jackson - Earth Song Guns N' Roses - Paradise City No Doubt - Don't Speak 4 Non Blondes - What's Up Lange lijsten, maar er zitten gewoon erg veel leuke nummers tussen, die iig 1 week in de top moeten. Edit: Erwin, nog een vraagje: wordt er ook ergens bijgehouden hoe lang men in de lijst stond en max positie als ze de lijst eenmaal uit zijn? Dubbele edit: Er zijn echt mensen die mijn lijstje door hebben gekeken... _Night_Men_ Ja, ik heb ook op Deep Purple - Smoke on the Water gestemd Bewerkt: 17 oktober 2014 door NicolaB
_Night-Men_ Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Smoke on the Water mag niet verdwijnen. NicolaB, ERRWINS, supergtagamer, Bassieboy35
ERRWINS Geplaatst: 17 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Ik denk niet dat ie zal gaan verdwijnen maar zakken is een feit.
NicolaB Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Mijn lijstje ook weer ingeleverd Nogmaals de vraag: Worden nummers ook bijgehouden als ze de top-20 uit zijn? (hoeveel weken ze in de top stonden en max gehaalde plek)
Visser23 Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Wow, wat een lijs weer. Ik heb alleen niet op Smoke On The Water gestemd in de eerste lijst. Voor de rest heeft alles mijn stem. De voorstellijst is overigens ook mooi! Ook daar heb ik een aardige hoeveelheid uitgekozen.
Votair Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Gestemd! Ik heb trouwens nog een suggestie voor een nummer. Waar moet ik die droppen? ;p
Visser23 Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Je kan ERRWINS daarvoor wel een PB sturen.
_Night-Men_ Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Wow, wat een lijs weer. Ik heb alleen niet op Smoke On The Water gestemd in de eerste lijst. Voor de rest heeft alles mijn stem. Ritchie Blackmore komt je binnenkort opeten. Ik help.Ik stem alleen nog maar op Smoke on the Water. Het is ook vrij makkelijk als je favoriete nummer aller tijden in de lijst staat ^^
ERRWINS Geplaatst: 27 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Wat weer een geweldige lijst, een puur genot voor je oren!
Recommended Posts