Jump to content

Desert: Learning to Fly

koenboots

Recommended Posts

Ik zit nu al zo'n 3 a 4 maanden vast op 1 missie, in de Desert.:unsure:

Ik ben nu op de vliegschool bij de derde missie: "Circling the plane". Ik kom hier écht niet verder en heb wat hulp nodig.

Ik ben het nu zat wat onzinnig San Andreas onveilig te maken en wil nu toch écht verder met de missies. Aangezien dit de enige missie is die ik nu kan doen is het extra frustrerend dat ik niet verder kom.

Kan iemand mij alsjeblieft tips geven?

Of is iemand bereid de missie voor mij te doen. D.m.v. de savegame door te sturen of iets dergelijks. :(

Delen op andere websites

Ik zit nu al zo'n 3 a 4 maanden vast op 1 missie, in de Desert.:unsure:

Ik ben nu op de vliegschool bij de derde missie: "Circling the plane". Ik kom hier écht niet verder en heb wat hulp nodig.

Ik ben het nu zat wat onzinnig San Andreas onveilig te maken en wil nu toch écht verder met de missies. Aangezien dit de enige missie is die ik nu kan doen is het extra frustrerend dat ik niet verder kom.

Kan iemand mij alsjeblieft tips geven?

Of is iemand bereid de missie voor mij te doen. D.m.v. de savegame door te sturen of iets dergelijks. :(

Je zal waarschijnlijk niet vlug een save-game van iemand krijgen maar je kan wel je eigen save-game posten in het save-game aanvraag topic. En daar zal dan iemand anders die missie voor je uitspelen.

Delen op andere websites

Mischien kan je de wt eens gebruiken:

http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=DE_B4 .

Of nog wat meer tips in de zoekfuctie:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...learning+to+fly

Want het is toch altijd leuker als je hem zelf hebt gedaan vind ik. ;)

Ja, ik heb de walkthrough al heel vaak bekeken.

En ik ben het eens dat het leuker is als je het zelf doet. Maar ga er maar vanuit dat ik het de afgelopen 4 maanden vaak!! heb geprobeerd :)

Delen op andere websites

Ik zou zeggen probeer het vaak na elkaar, want ik heb ook 3 uur over die missie gedaan. Vliegen vond ik erg moeilijk. Gewoon een kwestie van goed met roeren en muis/pijltjes tegelijk leren omgaan.

Delen op andere websites

Vergeet ook niet de wieltjes inteklappen, want dan kom je niet hoog genoeg ;) .

En daarna zorgen dat je goed door de corano's gaat.

en doe het beeld dat je in het vliegtuig zit..dat is een stuk fijner(vind ik)

Delen op andere websites

En probeer ook eens meer te sturen met je staartroer want dat gaat wat stabieler dan met je gewone stuur waarmee je alle kanten opgaat.

Dat wordt je trouwens tijdens het vliegen ook verteld....daar wordt dat geloof ik "banking" genoemt. :D

Delen op andere websites

Op de GTA Walkthrough staat dat je alleen het roer moet gebruiken, maar dat haal je zo niet. Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk met het roer te doen, maar ik verlies bij altijd controle kwijt over het vliegtuig om het zo uit te drukken.

Tis inderdaad belangrijk het vliegtuig stabiel te houden, maar dit krijg ik niet voor elkaar.

Het landingsstel klap ik altijd direct in na lift off

Delen op andere websites

Op de GTA Walkthrough staat dat je alleen het roer moet gebruiken, maar dat haal je zo niet. Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk met het roer te doen, maar ik verlies bij altijd controle kwijt over het vliegtuig om het zo uit te drukken.

Tis inderdaad belangrijk het vliegtuig stabiel te houden, maar dit krijg ik niet voor elkaar.

Het landingsstel klap ik altijd direct in na lift off

Je kunt inderdaad de missie niet halen met ALLEEN jouw staartroer, maar grotendeels wel.

Ik moet ook zeggen dat ikzelf heeeeeel lang hierover gedaan heb.....en weet je wat nog lulliger is?......je mag deze missie nog een keer doen, maar dan moet je daarna ook nog landen, dus als je hem heb gehaald, moet je hem weer doen, maar dan met landen erbij.......leuk.

ik kan alleen zeggen dat ik jou succes wens (ik heb uiteindelijk op alle oefeningen goud gehaalt, het is dus mogelijk.)

succes nogmaals :D:D:D

Bewerkt: door hanff
Delen op andere websites

.....en weet je wat nog lulliger is?......je mag deze missie nog een keer doen, maar dan moet je daarna ook nog landen, dus als je hem heb gehaald, moet je hem weer doen, maar dan met landen erbij.......leuk.

Kanker ja idd.

In dat geval verander ik mijn vraag in:

Kan iemand allebij die missies doen>? Dus "Circle the plane" en "Circle the plane and land".

:puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...