pietermaster Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 (bewerkt) PSN: HappyShooter92 Doe graag mee, is me eerste meeting! Headset: Ja Bewerkt: 6 augustus 2014 door pietermaster Reageren
Dippie Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Schrijf mij er ook maar bij. PSN: Dippie94 Headset: Ja Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 De meetingslijst is vol maar er kan nog steeds opgegeven worden voor een reserve lijst Reageren
Votair Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 (bewerkt) ERRWINS, ik weet nu al dat jouw meeting een succes wordt. Ik heb er veel zin in! Bewerkt: 6 augustus 2014 door Votair Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Ik hoop dat ik geen problemen ondervindt zoals de laatste keer, dan kan het inderdaad een mooie meeting worden Reageren
Votair Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 (bewerkt) Ik hoop dat ik geen problemen ondervindt zoals de laatste keer, dan kan het inderdaad een mooie meeting worden Wat was er de laatste keer dan, als ik vragen mag? En het kan weleens zijn dat ik zomaar left, ik heb geen idee hoe dat komt. Ik heb er ook al topics over gemaakt. Zou je dan zo aardig willen zijn om mij te inviten? Bewerkt: 6 augustus 2014 door Votair Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 16 juni was de laatste keer Ja hoor ^^ Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Rond 19:30 uur kunnen jullie een een verzoek tot vriend en een invite verwachten. Ik geef jullie dus een half uur om te joinen Reageren
Together Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Dat moet lukken . *hoopt dat zijn headset het doet met gta:online* Reageren
Together Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Probeer je je postcount om hoog te werken? . Ja ik weet dat, hoef je niet te zeggen . Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Rond 19:30 uur kunnen jullie een een verzoek tot vriend en een invite verwachten. Ik geef jullie dus een half uur om te joinen Toppie, moet goed komen! Reageren
Votair Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Probeer je je postcount om hoog te werken? . Ja ik weet dat, hoef je niet te zeggen . Nee. En jij hebt vandaag geen AXE opgedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.