ERRWINS Geplaatst: 7 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 On topic blijven graag, dank je Reageren
norik Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Mag ik op de reservelijst ? PSN:tjpjtjwj Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 (bewerkt) ERRWINS, ik weet nu al dat jouw meeting een succes wordt. Ik heb er veel zin in! zag dat het voor jou een minder groot succes was vanwege verbindings problemen? Bewerkt: 7 augustus 2014 door Danger_dog_guy_7 Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Ik vond het een geslaagde meeting Reageren
Together Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Het was een top meeting! Leuke mensen, gezellige sfeer. Alleen jammer dat ik na 15 jobs 1e stond en de 16e had Sabine 1 punt meer :$ . () Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Ach, je kunt niet alles hebben Reageren
Together Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 :klap: Ik ga winnen . Had ik het bijna goed . Reageren
Dippie Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Bedankt voor de leuke meeting. Enkele jobs konden me helemaal niks boeien, maar voor de rest erg leuk gehad! Thanks! Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 (bewerkt) Was erg gezellig. Er waren voor de verandering eens geen mensen bij die de boel probeerden te verzieken door te beuken tijdens races o.i.d. Bij een volgende meeting ben ik er zeker weer bij. Bedankt iedereen voor de gezellige avond! Bewerkt: 7 augustus 2014 door KaiSkillzz Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Het mooiste moment van races was wanneer GTA5BOY me per ongeluk ramde en daarna even wachtte zodat we weer gelijk lagen. Klasse Bedankt dat jullie kwamen, meetings zoals deze mogen er van mij veel vaker komen Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Ik vond het een leuke avond! Wanneer is de volgende meeting? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Ik denk dat ik het bij 1x per maand hou. Zo blijft het ook een beetje spannend en wordt het iets om naar uit te kijken Reageren
Michael Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Waar zijn de foto's van deze meeting? Ik ben best wel benieuwd. :$ Reageren
Together Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Er zijn niet veel foto's gemaakt. We hebben alleen jobs gespeeld. Ik heb alleen een foto van onze auto's bij LSC. Reageren
Votair Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Jammer, dat ik hele tijd van die meldingen kreeg van: ''Fout opgetreden, je bent afgemeld.'' maar ik vond het wel leuk, maar jammer dat ik het niet af heb kunnen maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.