ozan-217 Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 ik kan geen mooi kleur voor mijn zentorno vinden hopelijk kan iemand mij hierbij helpen Reageren
Niked Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 Ikzelf heb mijn zentorno zwart met een gele streep en groene gas-kleur daar ben ik wel tevreden mee:) (eerst had ik een groene kleur streep die ook wel mooi is maar wegens wk gekte verandert ) Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 (bewerkt) Op dit moment heb ik Hot Pink (moet je 50 turbostarts hebben om te kunnen unlocken) met mintgroen (crew color). Het is écht een paradepaardje op de weg Bewerkt: 4 augustus 2014 door JustDoIt. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 Ik ben heel origineel dus ik gebruik zwart met oranje Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 ik heb mat antraciet met oranje, lamborgini combinatie. ben er heel tevreden mee Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Pimpelpaars met een goud randje. Ik snap het niet van dit topic niet echt. Aangezien het een persoonlijke voorkeur is. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 ik heb hem matzwart met dan een lekker fel kleurtje. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Ik heb lime-green met een zwarte streep Reageren
Copkiller_ Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 De mijne is kogelgaten en bloedspetters Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 De mijne is kogelgaten en bloedspetters oke man erg leuk, Probeer eens Zwart Primary met als Secondary Ultra Blauw Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Mat zwart met donker grijze metallic lak. Dus kleur 1 mat zwart en de 2e donker grijs metallic. Reageren
Dexist Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Een snelle auto doet het bij mij altijd goed met felle, glanzende kleuren. Of gewoon standaard zwart(ook glanzend) met een fel randje. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Mooi is zo'n subjectief begrip. Wat de een mooi vindt is voor de ander weer lelijk en vice versa. Zelf heb ik een donkerblauwe Zentorno met witte cirkels achterop en zilveren velgen. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Pimpelpaars met een goud randje. Ik snap het niet van dit topic niet echt. Aangezien het een persoonlijke voorkeur is. Ik snap het wel, ik vind het zelf ook een vreselijke wagen om een kleur voor te bepalen. heeft heel wat geduurd eer ik een leuke kleur gevonden had. Uiteraard blijft dit persoonlijk en kan je best blijven proberen tot je iets vindt. Hoewel het je dan wel een bom geld kan kosten. De mijne is rood met als tweede kleur ijzig wit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.