maartenvdz Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 er kwamen geen resultaten toen ik het zocht op het forum dus ... is dit nou gewoon gelul of is het echt zo ik denk dat het voor alles wel komt anders wil iedereen hun geld terug ?? hoe denken jullie er over? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Dit lijkt me grote onzin. Waarom zou Rockstar dat doen? Het was al bekend dat de heists in de herst zouden uitkomen voordat de heists uitgesteld werden, dus dit is onmogelijk. Bovendien zou Rockstar veel boze e-mails krijgen en dat is natuurlijk ook niet goed voor hun imago. Reageren
maartenvdz Geplaatst: 5 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Dit lijkt me grote onzin. Waarom zou Rockstar dat doen? Het was al bekend dat de heists in de herst zouden uitkomen voordat de heists uitgesteld werden, dus dit is onmogelijk. Bovendien zou Rockstar veel boze e-mails krijgen en dat is natuurlijk ook niet goed voor hun imago. ja klopt maar R* naait wel vaak dus het zou zo maar kunnen vooral met dat uitsellen ezno Reageren
Dexist Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Nee dat gaan ze echt niet doen, 100% zeker dat de Heists ook op ps3/xbox360 komen. Wellicht dat ze nog wachten tot de release van GTA V voor de andere platformen, en het dan in een keer op alle platformen uitbrengen Reageren
Joriz Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 ja klopt maar R* naait wel vaak dus het zou zo maar kunnen vooral met dat uitsellen ezno Hoezo dan? Het enige waar R* goed in is is dingen uitstellen om het beter te maken. Dus of dit nu naaierij is? Het zorgt enkel voor betere games en betere uitbreidingen. Al moet ik zeggen dat het een beetje lang begint te duren met de heists. Zal vast wel snel meer duidelijkheid over komen. Reageren
Niked Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 ja klopt maar R* naait wel vaak dus het zou zo maar kunnen vooral met dat uitsellen ezno Hoezo dan? Het enige waar R* goed in is is dingen uitstellen om het beter te maken. Dus of dit nu naaierij is? Het zorgt enkel voor betere games en betere uitbreidingen. Al moet ik zeggen dat het een beetje lang begint te duren met de heists. Zal vast wel snel meer duidelijkheid over komen. Wie weet misschien komt het wel samen met de singleplayer uitbreiding Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Wellicht dat ze nog wachten tot de release van GTA V voor de andere platformen, en het dan in een keer op alle platformen uitbrengen Dit lijkt me inderdaad een optie waar we vanuit moeten gaan. Dat zou de verkoop van het spel goed doen. Reageren
maartenvdz Geplaatst: 6 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 en dit zou dan ook de laatste update zijn die komt (een grote update met heist en nieuwe autos enzo/helis etc. ) ???of niet R* hewft wel gezegt deel van de laatste updates.... Reageren
Votair Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 en dit zou dan ook de laatste update zijn die komt (een grote update met heist en nieuwe autos enzo/helis etc. ) ???of niet R* hewft wel gezegt deel van de laatste updates.... Wat wil jij dan? Eindeloze updates? Wil jij dat R* om de maand een update uitbrengt? Reageren
maartenvdz Geplaatst: 6 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 en dit zou dan ook de laatste update zijn die komt (een grote update met heist en nieuwe autos enzo/helis etc. ) ???of niet R* hewft wel gezegt deel van de laatste updates.... Wat wil jij dan? Eindeloze updates? Wil jij dat R* om de maand een update uitbrengt? ja natuurlijk zou hrlemaal mooi zijn blijft het nog een beetje leuk en uitdagend Reageren
Votair Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 en dit zou dan ook de laatste update zijn die komt (een grote update met heist en nieuwe autos enzo/helis etc. ) ???of niet R* hewft wel gezegt deel van de laatste updates.... Wat wil jij dan? Eindeloze updates? Wil jij dat R* om de maand een update uitbrengt? ja natuurlijk zou hrlemaal mooi zijn blijft het nog een beetje leuk en uitdagend Nou, ik kan je vertellen dat ik denk dat ze geen eindeloze updates gaan maken. Reageren
maartenvdz Geplaatst: 7 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 en dit zou dan ook de laatste update zijn die komt (een grote update met heist en nieuwe autos enzo/helis etc. ) ???of niet R* hewft wel gezegt deel van de laatste updates.... Wat wil jij dan? Eindeloze updates? Wil jij dat R* om de maand een update uitbrengt? ja natuurlijk zou hrlemaal mooi zijn blijft het nog een beetje leuk en uitdagend Nou, ik kan je vertellen dat ik denk dat ze geen eindeloze updates gaan maken. ja zo slim was ik ook , maar jij vraagt het toch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.