Jump to content

komt heist alleen voor next generation(xbox one/ps4)


maartenvdz

Recommended Posts

er kwamen geen resultaten toen ik het zocht op het forum dus ...

is dit nou gewoon gelul of is het echt zo ik denk dat het voor alles wel komt anders wil iedereen hun geld terug ??

hoe denken jullie er over?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit lijkt me grote onzin. Waarom zou Rockstar dat doen? Het was al bekend dat de heists in de herst zouden uitkomen voordat de heists uitgesteld werden, dus dit is onmogelijk. Bovendien zou Rockstar veel boze e-mails krijgen en dat is natuurlijk ook niet goed voor hun imago.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit lijkt me grote onzin. Waarom zou Rockstar dat doen? Het was al bekend dat de heists in de herst zouden uitkomen voordat de heists uitgesteld werden, dus dit is onmogelijk. Bovendien zou Rockstar veel boze e-mails krijgen en dat is natuurlijk ook niet goed voor hun imago.

ja klopt maar R* naait wel vaak dus het zou zo maar kunnen vooral met dat uitsellen ezno
Link to comment
Delen op andere websites

ja klopt maar R* naait wel vaak dus het zou zo maar kunnen vooral met dat uitsellen ezno

Hoezo dan?

Het enige waar R* goed in is is dingen uitstellen om het beter te maken. Dus of dit nu naaierij is? Het zorgt enkel voor betere games en betere uitbreidingen.

Al moet ik zeggen dat het een beetje lang begint te duren met de heists. Zal vast wel snel meer duidelijkheid over komen. smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

ja klopt maar R* naait wel vaak dus het zou zo maar kunnen vooral met dat uitsellen ezno

Hoezo dan?

Het enige waar R* goed in is is dingen uitstellen om het beter te maken. Dus of dit nu naaierij is? Het zorgt enkel voor betere games en betere uitbreidingen.

Al moet ik zeggen dat het een beetje lang begint te duren met de heists. Zal vast wel snel meer duidelijkheid over komen. smile3.gif

Wie weet misschien komt het wel samen met de singleplayer uitbreiding

Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht dat ze nog wachten tot de release van GTA V voor de andere platformen, en het dan in een keer op alle platformen uitbrengen :)

Dit lijkt me inderdaad een optie waar we vanuit moeten gaan. Dat zou de verkoop van het spel goed doen.

Link to comment
Delen op andere websites

en dit zou dan ook de laatste update zijn die komt (een grote update met heist en nieuwe autos enzo/helis etc. ) ???of niet

R* hewft wel gezegt deel van de laatste updates....

Wat wil jij dan? Eindeloze updates? Wil jij dat R* om de maand een update uitbrengt?

Link to comment
Delen op andere websites

en dit zou dan ook de laatste update zijn die komt (een grote update met heist en nieuwe autos enzo/helis etc. ) ???of niet

R* hewft wel gezegt deel van de laatste updates....

Wat wil jij dan? Eindeloze updates? Wil jij dat R* om de maand een update uitbrengt?

ja natuurlijk zou hrlemaal mooi zijn blijft het nog een beetje leuk en uitdagend
Link to comment
Delen op andere websites

en dit zou dan ook de laatste update zijn die komt (een grote update met heist en nieuwe autos enzo/helis etc. ) ???of niet

R* hewft wel gezegt deel van de laatste updates....

Wat wil jij dan? Eindeloze updates? Wil jij dat R* om de maand een update uitbrengt?

ja natuurlijk zou hrlemaal mooi zijn blijft het nog een beetje leuk en uitdagend

Nou, ik kan je vertellen dat ik denk dat ze geen eindeloze updates gaan maken.

Link to comment
Delen op andere websites

en dit zou dan ook de laatste update zijn die komt (een grote update met heist en nieuwe autos enzo/helis etc. ) ???of niet

R* hewft wel gezegt deel van de laatste updates....

Wat wil jij dan? Eindeloze updates? Wil jij dat R* om de maand een update uitbrengt?

ja natuurlijk zou hrlemaal mooi zijn blijft het nog een beetje leuk en uitdagend

Nou, ik kan je vertellen dat ik denk dat ze geen eindeloze updates gaan maken.

ja zo slim was ik ook , maar jij vraagt het toch

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...