Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Goedemiddag mede forumleden.

Ik probeer me weer wat actiever te krijgen op het forum te krijgen en ik vind het zelf ook altijd wel handig dat je bij sommige leden meteen een herkenning hebt als je naar een signature of avatar kijkt. Ik heb een fascinatie voor Che Guevara en het lijkt me wel gaaf om daar ook een avatar van te hebben. Ik kan zelf wel heel simpel op een site proberen wat te maken maar het word telkens niet echt wat ik wil.

Geplaatst: (bewerkt)

Type: Avatar

Stijl: Ik hou van een old fashion look, zwart/wijt/grijs maar kleuren zoals groen en rood erbij zou ik ook wel mooi vinden voor de herkenning ook.

Grootte: Het vereiste

Voorbeeld: Zodra je bij Google afbeeldingen 'Che' in tikt meteen het eerste plaatje

Rand: Zelfde dikte als bij de avatar dat ik nu heb

Hopelijk is dit genoeg info.

Bewerkt: door AXIO
Geplaatst: (bewerkt)

Hehe, het is gelukt :puh:

Mooi!

Ik heb al in ieder geval wat geprobeerd! (maar er zijn zat betere fotoshoppers hier op het forum dan ik :puh:)

Kijk maar of je het mooi vind! Ik kan het altijd aanpassen.

k03vrl.jpg25ey2vt.jpg25gyl2e.jpg

Bewerkt: door Dexist
Geplaatst:

Ah, net te laat. :cry:

Anyway... Ik heb dat lijntje een beetje aan m'n laars gelapt, omdat ik denk dat het zo persoonlijk beter uitkomt. Ik kan ook nog alles aanpassen, uiteraard.

6z9sSjM.png

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...