AXIO Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Goedemiddag mede forumleden. Ik probeer me weer wat actiever te krijgen op het forum te krijgen en ik vind het zelf ook altijd wel handig dat je bij sommige leden meteen een herkenning hebt als je naar een signature of avatar kijkt. Ik heb een fascinatie voor Che Guevara en het lijkt me wel gaaf om daar ook een avatar van te hebben. Ik kan zelf wel heel simpel op een site proberen wat te maken maar het word telkens niet echt wat ik wil. Reageren
Dexist Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 (bewerkt) Wil je het lijstje wat op deze pagina staat eerst invullen Dat geeft een mooi overzicht van wat jij wil. http://www.gtaforum....anvraag-regels/ Bewerkt: 6 augustus 2014 door Dexist Reageren
AXIO Geplaatst: 6 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 (bewerkt) Type: Avatar Stijl: Ik hou van een old fashion look, zwart/wijt/grijs maar kleuren zoals groen en rood erbij zou ik ook wel mooi vinden voor de herkenning ook. Grootte: Het vereiste Voorbeeld: Zodra je bij Google afbeeldingen 'Che' in tikt meteen het eerste plaatje Rand: Zelfde dikte als bij de avatar dat ik nu heb Hopelijk is dit genoeg info. Bewerkt: 6 augustus 2014 door AXIO Reageren
Dexist Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Probeer het te plakken maar doe dan, "plakken als tekst zonder opmaak". Reageren
AXIO Geplaatst: 6 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Hehe, het is gelukt Reageren
3L1077 Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Ik wil wel eens wat kijken. Reageren
Dexist Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 (bewerkt) Hehe, het is gelukt Mooi! Ik heb al in ieder geval wat geprobeerd! (maar er zijn zat betere fotoshoppers hier op het forum dan ik ) Kijk maar of je het mooi vind! Ik kan het altijd aanpassen. Bewerkt: 6 augustus 2014 door Dexist Reageren
3L1077 Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Ah, net te laat. Anyway... Ik heb dat lijntje een beetje aan m'n laars gelapt, omdat ik denk dat het zo persoonlijk beter uitkomt. Ik kan ook nog alles aanpassen, uiteraard. Reageren
AXIO Geplaatst: 6 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Ik vind ze allemaal wel echt tof maar ik ga toch voor die van Dexist. Bedankt heren! Reageren
Twedeldie Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Ik heb ook wat geprobeerd. Ze lijken alle drie wel op elkaar maar de achtergrondkleur verschilt. Reageren
AXIO Geplaatst: 6 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Dankjewel Twedeldie! Ik heb al een idee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.