Jump to content

Dutchy's Vakantiefoto's

Recommended Posts

Geplaatst:

1. Australië

Mijn reis naar Australië vorig jaar was mijn mooiste reis tot nu toe. Ik heb hier helaas alleen foto's die ik met mijn mobiel gemaakt heb en waar de instellingen soms versprongen zijn (:$), vandaar dat de kwaliteit soms te wensen over laat, maar dat doet niets af aan de omgeving. Ik ben verliefd geworden op dit land en vind het echt ontzettend mooie natuur.

IMG_0806.JPG

IMG_0826.JPG

Vanuit het vliegtuig...

IMG_0108.JPG

Esperance, Western Australia

IMG_0133.JPG

Port Lincoln, South Australia

IMG_0567.JPG

IMG_0591.JPG

IMG_0667.JPG

Kangaroo Island, South Australia

IMG_0179.JPG

Adelaide, South Australia

IMG_0261.JPG

In de omgeving van Adelaide, South Australia

IMG_0676.JPG

Ergens op zee in de buurt van Australië :puh:

IMG_0707.JPG

Skyline Sydney

IMG_0748.JPG

Blue Mountains, Sydney

IMG_0742.JPG

Vuurwerk in Darling Harbour, Sydney

2. Zuid-Afrika

Mijn nummer twee wat betreft reizen is Zuid-Afrika. Dit fantastisch mooie land heeft enerzijds de fantastische ervaring van het doen van een Safari, anderzijds ook gewoon prachtige natuur. Hieronder zo'n 25 foto's van Zuid-Afrika, onderverdeeld in een deel safari en een deel rondreis. Voor de safari zaten wij in Sabi Sand, een privaat wild reservaat. Daardoor mochten wij ook van de wegen af als we een dier zagen (dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld het Krugerpark). Een prachtige reis waar ik nog vaak met veel genoegen aan terug denk. :Y

IMG_5173.JPG

IMG_4615.JPG

Img_4755.a.jpg

IMG_4867.JPG

P7060179.JPG

IMG_4910.JPG

IMG_5061.JPG

IMG_5108.JPG

Safari

IMG_5283.JPG

IMG_5430.JPG

IMG_6120.JPG

IMG_6208.JPG

IMG_6420.JPG

IMG_6301.JPG

IMG_5478.JPG

IMG_6254.JPG

IMG_6446.JPG

IMG_6683.JPG

P7090246.JPG

P7120125.JPG

P7100267.JPG

P7160110.JPG

P7170290.JPG

Rondtour door Zuid-Afrika

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

9

• ERRWINS

3

• Michael

3

• Phoenyxar

2

Geplaatst: (bewerkt)

Naast dat mijn computer een hartaanval kreeg door de aantal afbeeldingen, zien je foto's zien er heel goed uit Jet! Ik vind de foto's vanaf het vliegtuig zeer leuk. Die met het vuurwerk ziet er ook gaaf uit. De details zijn best wel stunning.. Met welke camera heb je trouwens je foto's gemaakt? Ze zien er heel gedetailleerd uit. :)

Bewerkt: door Asphyxiated
Geplaatst:

Dit is gewoon met mijn iPhone gemaakt, waarvan ik nog niet wist wanneer HD aan stond en wanneer niet en waarvan ik gewoon maar wat trok. :7

Heb ook met een betere camera foto's gemaakt, maar die heb ik voorlopig nog niet tot mijn beschikking. Verder zal ik dit topic zo nu en dan updaten met foto's van mijn reizen uit het verleden.

Geplaatst:

Met een iPhone? Dat is dan wel heel erg goed gelukt Jet! Ik ben eigenlijk soms wel verbaasd dat je zoveel kwaliteit kan hebben in een foto zoals die je nu kan zien. Maar dat zie ik ook wel vaker op Instagram wanneer ik mensen hun foto's bekijk. Een paar telefoontjes geven je soms echt de indruk dat het met een gewone camera is gemaakt. Nogmaals mijn complimenten :tu:

Geplaatst:

Prachtige kiekjes! Fotoamera's begint toch stilaan overbodig te worden als je dat zo bekijkt, de iPhone heeft niet eens de beste camera op vlak van smartphones..:puh:

Geplaatst:

Zijn eigenlijk vrij gedetailleerde foto's als je je bedenkt dat het "maar" met een GSM is genomen. Kan bij de eerste paar de hitte wel voelen.

Zal wel een aangename reis geweest zijn zeker? :3

Geplaatst:

Zal wel een aangename reis geweest zijn zeker? :3

De vliegreis was uiteraard niet zo prettig (:puh:), maar daarna was het helemaal fantastisch.

Wij zijn zelf niet de "outback" in gegaan. Dat wil ik graag nog een keer doen; gewoon met de bus rondreizen in de outback van Australie. Bij ons was het helemaal niet zo warm. We gingen in november - dat is daar de begin van de zomer natuurlijk. En het was een graadje of 20-25 over het algemeen (het werd wel warmer naar mate we verder landinwaarts kwamen), prima uit te houden. Maar die outback is wel echt heel warm inderdaad. :puh:

Zal binnenkort wel eens foto's gaan opzoeken van mijn andere reizen, beginnend met mijn top 3: Australie (done :puh:), Zuid-Afrika en Alaska/Canada.

Geplaatst:

Mooie foto's, het lijkt net alsof je als enige (op die laatste na dan) door heel Australië banjert, waardoor de natuur iets rustgevends heeft.

Het lijkt me wel wat om met een helikopter over die Blue Mountains te vliegen, met deze muziek erbij:

Geplaatst:

Een rondreis. Voordeel: je ziet veel, veel uitleg, leukste plekken. Nadeel: niet de enorm lekkere vrijheid. Daarom wil ik nog een keer terug met mijn backpack :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Mooie foto's Jet!

Wat lijkt Australie mij een mooi land om eens een paar weken heen te gaan. Het liefst plak ik er dan meteen een paar weken Nieuw-Zeeland achteraan, want net zo mooi moet zijn als Australie.

Denk dat het erg leuk is om de cultuur en de sfeer in die landen te proeven, en natuurlijk te genieten van de prachtige natuur die ik ook op jouw foto's terug zie komen.

Bewerkt: door Dippie
Geplaatst:

Nieuw-Zeeland schijnt zelfs nog mooier te zijn!

Ben niet bij het Rif geweest helaas, ben aan de Zuidkust geweest. Australië is zo groot... Heb wel de grote steden gehad: Perth, Melbourne, adelaide, Sydney en brisbane.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...