gamecriminal Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Is het mogelijk dat je met iemand die gta online voor ps4 heeft samen speelt met gta online voor ps3? Ik vroeg me da zo af Reageren
Together Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Nee, dat is niet mogelijk. Reageren
Niked Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Aangezien op de ps4 veel verandering gaat in komen (file, betere kwaliteit,...). Gaat dat waarschijnlijk ook naar online gaan. het zou raar zijn als jij op je ps4 tegen een auto crasht en je vriend op de ps3 gewoon door kan rijden Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 ik heb gevraagd aan een game mania man die zegt ps3 & ps4 = komt niet bij elkaar x360 & x1 = komt niet bij elkaar x1 & ps4 = komt niet bij elkaar asjeblieft Reageren
gamecriminal Geplaatst: 7 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Dat is niet zo chill dan, zou wel vet zijn geweest Reageren
gamecriminal Geplaatst: 7 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Enigste wat ik weet is dat je je savegame van gta online ps3 kunt inporteren naar de ps4 versie, Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Dat geldt alleen voor je character en progress. Anders zou je bijvoorbeeld helemaal opnieuw moeten beginnen met ranken, terwijl je eigenlijk al erg ver was. Dat overzetten zal tot zover ik weet mogelijk worden dankzij je Rockstar Games Social Club ID. En dat gaat via internet. Daadwerkelijk een savegame overzetten naar de PS4-/Xbox One-variant van GTA V zal nog altijd niet mogelijk zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.